Falske negler:)

*Susseline*

Forelsket i forumet
Kjøpte jeg i dag, skal ha det i bryllup :)
Har ikke prøvd det før......er det noe som er viktig å tenke på når jeg skal ha de på?
Hvordan bevare de best mulig?
Hvor lenge sitter de

Er litt avhengig av hvor du har kjøpt de og hvordan de er. Har stort sett bare dårlig erfaring med slike jeg da. Best er de støpte...

Ikke mye lim nei...de på butikken sa det var lurt for da satt de bedre.....jaja..forskjellig mening om dette også[:D][8D]

Ja, sikkert lurt med å flytte neglebåndene ja[:)]

Oioi,storarbeid dette jo[:D]

Jeg er mye mer fornøyd med mine støpte negler.
Disse løsneglene man får kjøpt holder vel et par dager, jeg hadde de hvertfall ikke på noe spesielt lenger den gangen jeg hadde sånn, dessuten falt de ofte av. Husk å ha med lim i veska i så fall!

ORIGINAL: *Susseline*

Hvor får man kjøpt støpte negler da....hvordan fungerer det?

Du bestiller time hos en negldesigner. Hun filer, setter på tipp, tilpasser tippen etter hvor lang du vil ha den. Deretter påfører hun gele, og du fører hånden din inn i en "lampe" som gjør at geleen herdes. dette gjøres vel i tre lag, så er det mer filing og tilpassing. Hun jeg går hos bruker i underkant en time på dette... Første gang du setter på er det ganske dyrt. jeg betaler vel 700-750 for å sette på, og etterhvert som de vokser ut når jeg må etterfylle med gele betaler jeg 450-500 kr.

Man kan også kjøpe Define gel kit for ca 150 kr på H&M hvis jeg ikke tar feil. Nesten samme som å støpe i salong.

Vask neglene din godt med neglelakkfjerner for å få vekk alt fett og ikke vær klam når du holder på med det.. ha lim både på din negl å fuskeneglen.. eneste tipse jeg har.. jeg har aldri likt sånt[8D]

Anbefaler deg og få lagt Biosculpture på neglene dine. De som blir limte på gjør at dine negler ikke får puste og det dannes bakterier og slikt under plast neglen. Biosculpture er som sagt i navnet laget av naturstoffer som gjør at neglene dine får puste. de holder i opp til 8 uker om du behandler de fint . det er heller ikke noe som limes på. enten blir det bare lagt gele på din negl eller så forsterker/forlenges de med silke eller en slags gele.

men uansett hva du gjør så ikke fil oppå din egen negl!!

Hilsen negldesigner[;)]

Jeg skal bestille time å støpe negler,men hvis jeg skal ut på noe nå så bruker jeg kiss sine negler (med teip lim) Fungerer kjempebra her[:D][:D]

ORIGINAL: Pernille84

men uansett hva du gjør så ikke fil oppå din egen negl!!

Hilsen negldesigner[;)]

Åååå, nå har jeg fått rådet om å file oppå negelen[&:]
Hva skjer da?

Ikke bruk limet som følger med neglene. Unngå å få luft under neglene når du limer dem på. Press godt og hold lenge[;)]

Back
Topp