Falske negler?

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Mine negler som alltid har vært flotte og sterke er nå bare oppfliset og stygge, og jeg vurderer å få ordnet meg støpenegler. Noen som vet hva det koster omtrent og er dere fornøyde med resultatet? Finnes det andre metoder som heller er å anbefale?

Koster rundt 6-800,-

Du må finne ut hvilken type negler du vil ha. Fins flere materialer å velge mellom. Acryl, gelè, silke/glassfiber etc

Og jeg ville nøye valgt en salong/negøedesigner med litt erfaring, for det er veldig slitsomt om neglene ike sitter som de skal. Ingenting ser verre ut enn når du har fine negler på alle neglene unntatt èn eller 2 eller 3 som faller av etter dårlig påsetting... [:)]

ORIGINAL: SleepingBeauty

Koster rundt 6-800,-

Du må finne ut hvilken type negler du vil ha. Fins flere materialer å velge mellom. Acryl, gelè, silke/glassfiber etc

Og jeg ville nøye valgt en salong/negøedesigner med litt erfaring, for det er veldig slitsomt om neglene ike sitter som de skal. Ingenting ser verre ut enn når du har fine negler på alle neglene unntatt èn eller 2 eller 3 som faller av etter dårlig påsetting... [:)]

Takk for info [:)]  Hvor lenge holder disse neglene da? Og hvor ofte trenger man å fylle på? Hvordan blir man kvitt dem om man ønsker å fjerne dem f.eks? Og ødelegger de neglene under?

Mange spørsmål her gitt, men du virka jo som du hadde peiling [:)]

Jeg forsterka neglene og støpte på to negler ei gang for lenge siden. Aldri hatt så fine negler før[:D] Da betalte jeg 500,- men det er sikkert endra nå. Men de varte til de grodde ut rett og slett. Da var det bare å fylle på nedesrt, så om du er flink å stelle og ta vare på et par min hver kveld, så varer det lenge[:D]

Jeg har alltid akryl negler,(ikke hatt det på 6 mnd nå) jeg betaler 800,- og de sitter leenge, når det er gått 6-7 uker, så etterfyller jeg, dette koster ca 600,- så er jo litt og ta vare på om man ønsker og ha det på fast basis, men til gjengjeld kjempe lekkert[:D]
Jeg pleier og pusse over etterveksten, og ha på neglelakk og er flink med og vedlikeholde hjemme. Har forresten franske tipper[:)]

Åh, ønsker meg det. Henda mine ser generelt fæle ut!
Men det er nok ikke noe vits, da jeg jobber i matbutikk... Bah!

(Men det er lov å drømme..[;)])

Jeg skal ikke ha så veldig lange, hvis man får ordnet fransk manikyr, så kan det hvite starte litt lengere ned på neglen, så ser neglen lengere ut, og man kan fortsatt gjøre alt man er vant til uten at neglene er i veien [:)]

ORIGINAL: Snekka

ORIGINAL: SleepingBeauty

Koster rundt 6-800,-

Takk for info [:)]  Hvor lenge holder disse neglene da? Og hvor ofte trenger man å fylle på? Hvordan blir man kvitt dem om man ønsker å fjerne dem f.eks? Og ødelegger de neglene under?

Mange spørsmål her gitt, men du virka jo som du hadde peiling [:)]

Man må gå jevnlig tilbake i salong for å få stell og påfyll, kommer litt an på hvor raskt dine negler vokser og hvor flink du er hjemme, men fra hver 3.dje til 6.te uke ca.. Da kan de holde "evig" om man gjør det, men det blir jo til slutt dine egne med forsterkning over. Man kan få løsnet dem av i salong om man vil fjerne dem, eller man kan bare slutte å gå til stell, så vil de falle av etterhvert som gelèn (eller hav du velger) vokser av. Skal ikke ødelegge neglen under, men dette kommer også an på hva man velger å legge. Bio-negler (gelè) har en ny teknikk som er skånsom mot neglene, jeg har de på meg nå, de virker å være veldig bra kvalitet. Har hatt dem i ca 3-4 mnd nå. Jeg har også prøvd de fleste andre som er på markedet, gelè er definitivt best, vertfall for meg.. [:)]

Back
Topp