Hoppetusså
Glad i forumet
Hvor kan jeg få kjøpt fine falske roser ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Alveola*Det gjør de naturligvis ikke, men har ennå til gode å se noen som faktisk kan kalles fine. Og med fine mener jeg noen som ser naturlig/ekte ut.
ORIGINAL: MONSTERMAST
Er det i det hele mulig å få kjøpt fine falske blomster?!
Ja[;)]
Falske blomster ser ikke lenger ut som de gjorde for 20 år siden[;)]
ORIGINAL: Marit_mor
Har kjøpt mine på Europris, faktisk. Er egentlig kresen på fake planter, men de synes jeg var fine [:)]
ORIGINAL: Miss Fat
Har kjøpt mine på Europris, faktisk. Er egentlig kresen på fake planter, men de synes jeg var fine [:)]
tenkte jeg skulle skrive IKKE europris. For var og skulle se etter noe enkle falske til å ha på et mørkt toalett, og de var virkelig ikke fine de som var der.
Plantasjen sine er hakket bedre!
ORIGINAL: alruto
ORIGINAL: Miss Fat
tenkte jeg skulle skrive IKKE europris. For var og skulle se etter noe enkle falske til å ha på et mørkt toalett, og de var virkelig ikke fine de som var der.
Plantasjen sine er hakket bedre!
Hver sin smak [:)]
Alle mine er fra europris..ingen som tror meg når jeg sier de ikke er ekte-de må bort og kjenne på de[:D]De er knallfine..helt grønne..
ORIGINAL: 1984Ida
Jeg var på en butikk før en dag for å høre om de hadde falske orkideer, men de hadde ikke inne akkurat nå. Hun på butikken sa at falske blomster av merket Sia som regel er de fineste...men jeg har ingen erfaring med de.[:)]
ORIGINAL: *Perlemor*
Jeg har kjøpt noen Orkideer (bare stilken med blomster på) på Plantasjen. Stikker de nedi orkidepottene mine når de ordentlige blomstrene har visnet, ser helt ekte ut! Eneste måten jeg har tålmodighet til å vente på nye blomster [;)]