falske blomster

Er det i det hele mulig å få kjøpt fine falske blomster?!

ORIGINAL: MONSTERMAST

Ja[;)]
Falske blomster ser ikke lenger ut som de gjorde for 20 år siden[;)]

ORIGINAL: Alveola*

ORIGINAL: MONSTERMAST

Ja[;)]
Falske blomster ser ikke lenger ut som de gjorde for 20 år siden[;)]
Det gjør de naturligvis ikke, men har ennå til gode å se noen som faktisk kan kalles fine. Og med fine mener jeg noen som ser naturlig/ekte ut.

Jeg har kjøpt noen Orkideer (bare stilken med blomster på) på Plantasjen. Stikker de nedi orkidepottene mine når de ordentlige blomstrene har visnet, ser helt ekte ut! Eneste måten jeg har tålmodighet til å vente på nye blomster [;)]

Har en fin bukett røder roser jeg fikk av gubben i morgengave da vi gifta oss [;)]
Var vel for å slippe å kjøpe blomster resten av livet [8D]

Men vet ikke hvor han kjøpte de [8|]

Har kjøpt mine på Europris, faktisk. Er egentlig kresen på fake planter, men de synes jeg var fine [:)]

Syns plantasjen har noen fine grønnplanter hvertfall.
Ellers så har dem billige fine blomster på RUsta i sverige

Arbeidshuset.no har noen fantastisk fine falske blomster. De ser ekte ut, alle sammen [:)] De har også roser!

ORIGINAL: Marit_mor

Har kjøpt mine på Europris, faktisk. Er egentlig kresen på fake planter, men de synes jeg var fine [:)]

tenkte jeg skulle skrive IKKE europris. For var og skulle se etter noe enkle falske til å ha på et mørkt toalett, og de var virkelig ikke fine de som var der.

Plantasjen sine er hakket bedre!

så noen store som faktisk var fine på nille,, til og med søsteren min som er blomserdekorator og harter falske blomster måtte si seg enig:)

ORIGINAL: Miss Fat

tenkte jeg skulle skrive IKKE europris. For var og skulle se etter noe enkle falske til å ha på et mørkt toalett, og de var virkelig ikke fine de som var der.

Hver sin smak [:)]

ORIGINAL: alruto

ORIGINAL: Miss Fat

Hver sin smak [:)]

Alle mine er fra europris..ingen som tror meg når jeg sier de ikke er ekte-de må bort og kjenne på de[:D]De er knallfine..helt grønne..

Samme her [:)]

Kjøpte julestjerner der nå i jula også, og en dag mamma var her og passa barna holdt ho seriøs på å vanne dem... (og ho har relativt grønne fingre altså!) Så syntes ho det var veldig merkelig at JEG (som jo er de grønne fingre's etterkommer, he he) hadde latt dem tørke ut sånn... (og da stussa ho jo igjèn på at de fortsatt så så friske ut...) [:D]

Jeg har fiiine hvite roser fra plantasjen ::))

Jeg var på en butikk før en dag for å høre om de hadde falske orkideer, men de hadde ikke inne akkurat nå. Hun på butikken sa at falske blomster av merket Sia som regel er de fineste...men jeg har ingen erfaring med de.[:)]

ORIGINAL: 1984Ida

Jeg var på en butikk før en dag for å høre om de hadde falske orkideer, men de hadde ikke inne akkurat nå. Hun på butikken sa at falske blomster av merket Sia som regel er de fineste...men jeg har ingen erfaring med de.[:)]

De har jeg, har kjøpt de på et sted her i Hønefoss som her Kremmertorvet[:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg har kjøpt noen Orkideer (bare stilken med blomster på) på Plantasjen. Stikker de nedi orkidepottene mine når de ordentlige blomstrene har visnet, ser helt ekte ut! Eneste måten jeg har tålmodighet til å vente på nye blomster [;)]

SMART! [:D]
Det må jeg også gjøre. [:)]

Jeg har en kjemp fin falsk en fra IKEA :) Ikke alle der som egner seg som pynt må jeg si. Men er fornøyd med de som skal etterligne sukulenter og den typen :) 

Back
Topp