falsk strek, ebay test?

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei alle damer!

Er mange av dere som har lest dere godt opp har jeg skjønt. Og mange av dere har nok også skaffet dere mange erfaringer.

Er det noen av dere som har mye erfaring med ebay tester?
Jeg har nå testet (veldig) svakt positivt på noen av disse testene (7dpo i dag). Har dere noen gang opplevd falsk rosa strek? Meeeget svak selvfølgelig!

Har ei veninne som har hatt dårlig erfaring med streker på ebaytester, men usikker på om hun hadde rosa eller grå streker.

Slår ikke ut på tester fra billigtester.no enda

Vedlegg

• 2014-05-15 13.11.31.jpg
    2014-05-15 13.11.31.jpg
    155,4 KB · Visninger: 381
Hvilken sensitivitet har denne da?
Jeg har tester fra fertil.no, noen har sensitivitet på 10. Og de vanlige har sensitivitet 25.
Hvis din slår ut på 10, så er det kanskje ikke rart hvis de andre ikke slår ut. For da er sikkert de på 25.
Det var bare en tanke ;-) fpr denne ser veldig positiv ut:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvilken sensitivitet har denne da?
Jeg har tester fra fertil.no, noen har sensitivitet på 10. Og de vanlige har sensitivitet 25.
Hvis din slår ut på 10, så er det kanskje ikke rart hvis de andre ikke slår ut. For da er sikkert de på 25.
Det var bare en tanke ;-) fpr denne ser veldig positiv ut:)

Denne skulle slå ut på 10 ja... det har du rett i.
Er bare skeptisk til om jeg kan stole på resultatet. Har dere opplevd positivt på ebay tester, som burde vært negative?

Klarer ikke slippe jubelen løs. Hadde en kjemisk for ca et halvt år siden også...

Det som er litt skummelt med de som slår ut på 10 er at de fanger opp hvis det er kjemisk.. jeg ville ventet et par dager å tatt en som slår ut på 25.:-) for da ser du iallefall om hcg'n øker. 7 dpo er jo også ganske tidlig, så hvis denne testen stemmer vil nok de på 25 slå ut om et par dager. :)

Det som er litt skummelt med de som slår ut på 10 er at de fanger opp hvis det er kjemisk.. jeg ville ventet et par dager å tatt en som slår ut på 25.:) for da ser du iallefall om hcg'n øker. 7 dpo er jo også ganske tidlig, så hvis denne testen stemmer vil nok de på 25 slå ut om et par dager. :)

Kjekt å vite. Takk for tips!
Jeg klarer nok ikke vente flere dager med å teste, men skal holde dere oppdatert her hvordan det går med testene fremover jeg.

For noen mnd siden fikk jeg en helt lik strek som deg på e-bay-test. Tok den 7 dpo, på kvelden til og med, og både jeg og mannen ble veldig spent da vi så to streker. Neste morgen, 8 dpo, var det kun en strek. Det samme var det 9, 10 og 12 dpo, og på den 13. dagen kom TR.
Hos meg tviler jeg på kjemisk, da det burde ha kommet en strek morgenen 8 dpo også.

Jeg stoler ihvertfall ikke lenger på de testene, men håper jo virkelig at dette ikke skjer med deg.

Har du kun tatt en e-bay-test eller flere? De fra billige-tester tror jeg skal være like sensitive...

For noen mnd siden fikk jeg en helt lik strek som deg på e-bay-test. Tok den 7 dpo, på kvelden til og med, og både jeg og mannen ble veldig spent da vi så to streker. Neste morgen, 8 dpo, var det kun en strek. Det samme var det 9, 10 og 12 dpo, og på den 13. dagen kom TR.
Hos meg tviler jeg på kjemisk, da det burde ha kommet en strek morgenen 8 dpo også.

Jeg stoler ihvertfall ikke lenger på de testene, men håper jo virkelig at dette ikke skjer med deg.

Har du kun tatt en e-bay-test eller flere? De fra billige-tester tror jeg skal være like sensitive...

Jeg har tatt flere ebaytester, og flere har gitt utslag, men sterkeste kom på morgenurin i dag (testen som du ser over her).
Men greit å være forberedt på at det er testene det kan være noe i veien med... Magefølelsen sier at det ikke er noe denne perioden, så klarer ikke slippe jubelen løs.

Jeg har tatt flere ebaytester, og flere har gitt utslag, men sterkeste kom på morgenurin i dag (testen som du ser over her).
Men greit å være forberedt på at det er testene det kan være noe i veien med... Magefølelsen sier at det ikke er noe denne perioden, så klarer ikke slippe jubelen løs.
Da ville jeg prøvd å teste både med e-bay-test og en fra billigetester samtidig, og se om begge slår ut. Tenker på å bruke samme urin.

Da ville jeg prøvd å teste både med e-bay-test og en fra billigetester samtidig, og se om begge slår ut. Tenker på å bruke samme urin.
Jeg gjorde det i dag tidlig. Billigtest slo ikke ut.
Men jeg har lest på ebaysiden jeg kjøpte testene fra nå, og de skulle gi resultater ned til 10mlu

Hva heter testen, har du bilde av pakningen?Jeg kjøpte på ebay, og fikk aldri positiv før jeg var gravid. Og jeg tok MANGE tester. :)

Men jeg har lest på ebaysiden jeg kjøpte testene fra nå, og de skulle gi resultater ned til 10mlu
Da er det jo godt mulig at de viser riktig resultat :) Med tanke på at hcg fordobler seg annenhver dag, vil da en billigtest slå ut på lørdag. Med så sterk strek som du har fått, må du ha et hcg-nivå på mer enn 10, siden det er det som skal til for å få en (svak) strek.

Men det er sikkert fordi di ifra billigtester er på 25 mlu.

-synes de skulle solgt sånn 7 pk med g.tester. (med digital avleser, slik som på EL-testene til CB) :-P

Da er det jo godt mulig at de viser riktig resultat :) Med tanke på at hcg fordobler seg annenhver dag, vil da en billigtest slå ut på lørdag. Med så sterk strek som du har fått, må du ha et hcg-nivå på mer enn 10, siden det er det som skal til for å få en (svak) strek.
Vi får bare vente å se Lanterne. Jeg krysser fingrene imens, og skal selvfølgelig sjekke i morgen tidlig igjen...

Men det er sikkert fordi di ifra billigtester er på 25 mlu.

-synes de skulle solgt sånn 7 pk med g.tester. (med digital avleser, slik som på EL-testene til CB) :p
haha, det hadde vært noe ja! Jeg har en digital test, svir av den på lørdag om testene fortsatt er vanskelig å tyde.

Hva heter testen, har du bilde av pakningen?Jeg kjøpte på ebay, og fikk aldri positiv før jeg var gravid. Og jeg tok MANGE tester. :)
Det var jo gode nyheter! Legger ved bilde av pakningen til testen nå.
Jeg har fått mange negative tidligere på disse testene...

Vedlegg

• 20140515_210923 (Medium).jpg
    20140515_210923 (Medium).jpg
    123,1 KB · Visninger: 240
Jeg hadde tester fra ebay. Fikk både positiv og negative (neg. på morgenuring og pos. på ettermiddags), så trodde de ikke var noe å stole på.. Men var gravid :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Fikk bare negative når jeg ikke var gravid, forresten :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Det var jo gode nyheter! Legger ved bilde av pakningen til testen nå.
Jeg har fått mange negative tidligere på disse testene...
Disse har jeg også:) de har jeg kjøpt på fertil.no
Har ikke opplevd å fådd falske svar på disse (ikke enda). :)
Håper den positive du fikk stemmer:-D

Disse har jeg også:) de har jeg kjøpt på fertil.no
Har ikke opplevd å fådd falske svar på disse (ikke enda). :)
Håper den positive du fikk stemmer:-D

Takk for tilbakemelding. Jeg får nok bare vente å se par dager.... men vil nok teste flere ganger daglig frem til det blir et klart svar uansett hvertfall.
Nervepirrende!

Back
Topp