Falsk positiv?

Oppdatering. Jeg tok fler tester i dagene etterpå som viste negative, så la vekk tanken. Men har vært veldig mye uggen siden da, ekstremt trøtt og spottet rosa siste dagene. Er nok bare hodet mitt som tuller. Men er det mulig å teste negativt slik jeg har men likevel kunne være gravid? Gir ikke helt mening det heller :hilarious: Verdt å kjøpe en test til bare for å se? Går på p piller og har fortsatt med de da jeg går ut ifra jeg ikke er gravid
Enig med hun over, ville absolutt tatt en ny test for å være sikker.

Test kjøpt og prøver bare vente litt så jeg ikke har for vannet urin! Har en følelse av negativ men skal aldri si aldri haha. Spennende

Jeg testet med normal sine tester for ikke lenge siden pga et uhell og fikk også falsk positiv på et par tester!! Testet flere dager i ettertid med make sure og alle er negative så har lagt fra meg muligheten. Normal har tydeligvis fryktelige tester. Ble faktisk skuffa selv om det ikke var planlagt.

Jeg testet med normal sine tester for ikke lenge siden pga et uhell og fikk også falsk positiv på et par tester!! Testet flere dager i ettertid med make sure og alle er negative så har lagt fra meg muligheten. Normal har tydeligvis fryktelige tester. Ble faktisk skuffa selv om det ikke var planlagt.
Det er så ikke greit at de viser falsk positiv! Det forvirrer og skuffer så mange. Mine make sure ble også negative. Jeg hadde heller ikke planlagt men ble også skuffet når alt annet var negativt.. Hvordan så testen din ut fra normal, var den tydelig positiv og rosa?

Last edited:
Det er så ikke greit at de viser falsk positiv! Det forvirrer og skuffer så mange. Mine make sure ble også negative. Jeg hadde heller ikke planlagt men ble også skuffet når alt annet var negativt.. Hvordan så testen din ut fra normal, var den tydelig positiv og rosa?
Ettermiddag dag 1
Messenger_creation_557E4E0A-AD38-48ED-9566-8FD9388A623F.jpeg

Morgen dag 2
Messenger_creation_9B468E87-2F9F-4E58-8402-29C0B3B60167.jpeg

Det er heller ikke en kjemisk siden jeg ikke har fått noe blødning på 12 dager :bag:

Ingen graviditet her, bare negative tester. Det var litt trist selv om det absolutt ikke er planlagt å bli gravid nå. Men da var det ikke meningen nå :Heartred

Back
Topp