Falsk positiv graviditetstest og positiv eggløsningstest

Mallepalle

Blir kjent med forumet
Kan en graviditetstest bli så tydelig positiv uten av det stemmer? Har tatt 3 stykker. Kan skimte en strek på alle når jeg akkorat har tisset. Så blir den sterkere og sterkere etter fristen har gått ut. Kan en strek virkelig bli så blå og være falsk? Og på 3 tester? Tok en eggløsningstest også, aldri fått så sterk teststrek før. Digital var negativ. Kjenner jeg blir skikkelig forvirret, og ja, jeg vet man ikke skal se på testen etter fristen. De har blitt sånn etter opptil en time. Har fjernet pstav etter SA og håpet jo å bli gravid raskt, men kan virkelig ikke ha blitt gravid så fort? Hadde eggløsning for 9 dager siden kanskje.

Vedlegg

• IMG_20190822_191606.jpg
    IMG_20190822_191606.jpg
    18,1 KB · Visninger: 1.913
  • IMG_20190822_185416.jpg
    IMG_20190822_185416.jpg
    7,8 KB · Visninger: 423
Om du har streker på tre tester er du sannynligvis gravid. ;)Eggløsningstestene kan reagere på HCG og bli positiv pga det. Er det lenge siden du hadde SA da (kan evt henge igjen HCG om det ikke er gått så lang tid)?:)

Om du har streker på tre tester er du sannynligvis gravid. ;)Eggløsningstestene kan reagere på HCG og bli positiv pga det. Er det lenge siden du hadde SA da (kan evt henge igjen HCG om det ikke er gått så lang tid)?:)

Nei testene har vært negative i noen etter sa wææ tørr ikke håpe første svangerskap ble positiv etter tiden, og andre gang testa jeg ikke før digital slo ut 3+..

Nei testene har vært negative i noen etter sa wææ tørr ikke håpe første svangerskap ble positiv etter tiden, og andre gang testa jeg ikke før digital slo ut 3+..
Har sett en del kommentere på amerikanske forum at testene med blå fargestoff er ille på såkalte evap-lines, men disse kommer jo etter fristen. Jeg ville forsøkt igjen i morgen og sett om det er noe sterkere strek, er den det, så blir nok den digitale positiv også. Kan være du brukte den digitale for tidlig :)

De der fra clearblue er mer sensitiv enn de digitale. Det er en early detection som reagerer på 10mIU/ml hcg,mens den digitale ikke reagerer før det er 25mIU/ml hcg i urinen. Så om du venter noen dager og tar en ny digital blir den sikkert positiv :)

Gå til legen for å måle HCG. Det er det eneste som vil gi deg sikkert resultat akkurat nå.

Kan en graviditetstest bli så tydelig positiv uten av det stemmer? Har tatt 3 stykker. Kan skimte en strek på alle når jeg akkorat har tisset. Så blir den sterkere og sterkere etter fristen har gått ut. Kan en strek virkelig bli så blå og være falsk? Og på 3 tester? Tok en eggløsningstest også, aldri fått så sterk teststrek før. Digital var negativ. Kjenner jeg blir skikkelig forvirret, og ja, jeg vet man ikke skal se på testen etter fristen. De har blitt sånn etter opptil en time. Har fjernet pstav etter SA og håpet jo å bli gravid raskt, men kan virkelig ikke ha blitt gravid så fort? Hadde eggløsning for 9 dager siden kanskje.
Enten er det graviditet el. så kan det være eggløsning. Jeg opplever å få svak strek på gtest ved eggløsningen.

Jeg ringer legen om jeg ennå tester positivt på mandag har ikke råd til flere tester nå, så får ta strimler imorgen tidlig og på søndag. Er det økning så tørr jeg håpe. Hvis ikke tenker jeg at jeg får falskt positive gtester under El eller noe. Men denne kvalmen kan ihvertfall forsvinne om jeg ikke er gravid. Våkna idag med verdens ømmeste brystvorter og en intens kvalme. Såvidt jeg klarte å levere sønnen min på skolen i tide

Men hvor lenge er det vanlig å ha positive eltester da? Hvis det er El jeg har så har den jammen vart lenge hatt knallpositive eltester i snart 5 dager nå!

Jeg tok også en EL test og en graviditetstest nå. Sist jeg var gravid slo også EL testen ut.

1.jpg

Eggløsningstestene er ikke positive før teststreken er like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken - det synes jeg ikke dine er, i hvert fall ikke den øverste. Clearblue sine tester er dessverre ikke gode før de er så sterke at det ikke er noen tvil, og tullestreker er ganske vanlig.

Eggløsningstestene er ikke positive før teststreken er like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken - det synes jeg ikke dine er, i hvert fall ikke den øverste. Clearblue sine tester er dessverre ikke gode før de er så sterke at det ikke er noen tvil, og tullestreker er ganske vanlig.

Den eggløsningstesten er akkorat tisset på og ble sterkere og sterkere for hvert sekund Har sånn analyseapp også som måler streken, og alle 6 gangene idag har vært positive. Og alle igår og dagen før.

Men ja, jeg er realistisk og tørr ikke håpe skikkelig før et kjempeklart positivt resultat eller en digital. Og om det er eggløsning så har vi lagt inn gode aksjer de siste dagene ihvertfall

Vedlegg

• Screenshot_20190823_194401_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190823_194401_com.android.gallery3d.jpg
    9,1 KB · Visninger: 162
  • Screenshot_20190823_194342_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190823_194342_com.android.gallery3d.jpg
    7,6 KB · Visninger: 185
Den eggløsningstesten er akkorat tisset på og ble sterkere og sterkere for hvert sekund Har sånn analyseapp også som måler streken, og alle 6 gangene idag har vært positive. Og alle igår og dagen før.

Men ja, jeg er realistisk og tørr ikke håpe skikkelig før et kjempeklart positivt resultat eller en digital. Og om det er eggløsning så har vi lagt inn gode aksjer de siste dagene ihvertfall

Nå ble jeg nysgjerrig, hvilken app er dette?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp