falsk positiv cb?#med bilde#

shina

Elsker forumet
Jeg har nå tatt to tester jeg lurer på er flaske positive cb. får opp loddrett strek innen for fristen og klar blå. men den er syl tynn på venstre side.

flere som har har opplev dette?

Har dere vært gravid eller ikke gravid? venter TR i morgen. ikke tatt på morgen urin

ORIGINAL: tuskepus

Du kan få falsk negativ, ikke falsk positiv. Du er nok gravid[:D]

er ikke helt sikker jeg altså, har lett litt rundt på nettet og det virker som det ikke bare er meg som har opplev dette med Clearblue. den er som sagt syl tynn ikker bred.  og da har den vært negativ for andre. må vel ta en til i morgn på morgen urin.

Jeg har faktisk fått falsk positiv cb-test en gang, men tror dette er svært sjelden. Tipper at du er gravid.

Jeg har aldri opplevd å få slike tester, men vet det er flere som har fått en sånn syltynn strek. Noen har vært gravide andre ikke.
Anbefaler å evt teste med ett annet merke og se hva resultatet blir da.

Dette er ikke mitt blide men jeg fant det på nett og det er identisk med hvordan mine tester ser ut, hva tror dere?

opp

ingen som vil kommentere?

Kjøp en test av ett annet merke, evt cb digital.[:)]
Er en del som har opplevd å få slike streker, og noen var gravide andre ikke.

Lykke til med testingen, krysser fingrene for positiv test.

Dette er ikke mitt blide men jeg fant det på nett og det er identisk med hvordan mine tester ser ut, hva tror dere?
som sak dette er ikke mitt bilde. min er ikke åpnet men streken ser akkurat slik ut. så den representerer mine tester bra. Jeg har ikke ledning til pc så jeg får ikke tatt bilde og lagt over av mine tester.

venninna mi fikk falsk positiv 2 ganger på rad, var nok en prod feil.. prøv igjen i mårra:D
håpe det ikk er falsk da[:D][:D]

hm rart ikke alle ser blide

ORIGINAL: vibeke88

venninna mi fikk falsk positiv 2 ganger på rad, var nok en prod feil.. prøv igjen i mårra:D
håpe det ikk er falsk da[:D][:D]

Har skjedd her også for ikke lenge siden. Hadde en 2pack CB tester og begge visste en sånn tynn tynn strek men jeg var ikke gravid...
Håper du er det!!!

Jeg har faktisk opplevd å få en halv strek på CB, men den var da negativ. Ikke vet jeg, men håper du får det svaret du ønsker! Lykke til!

Back
Topp