Falsk krupp

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Havnet på legevakten med mini i går. Var falsk krupp, men fy søren så ekkelt! Hørtes ut som om han ikke fikk puste, det gjorde virkelig vondt i mammahjertet:( Noen flere som har falsk krupp?
 
Huff, stakkars! Så ekkelt! :( Begynte det først nå? Husker sønnen til søstera mi hadde det, måtte pakke han inn i dyna og ta han med ut i kald vinterluft om natta for at han skulle puste lettere
 
Mini her hadde det i høst når han var forkjøla, skikkelig ekkelt :( både jeg og sambo hadde det når vi var små og det er ifølge legen min arvelig. Mini her ble ikke så dårlig at vi måtte på legevakten, men hevet senga og satt med han på oss når han skulle sove.
 
Huff, stakkars! Så ekkelt! :( Begynte det først nå? Husker sønnen til søstera mi hadde det, måtte pakke han inn i dyna og ta han med ut i kald vinterluft om natta for at han skulle puste lettere

Veldig ekkelt ja! Han heiv etter pusten stakkars. Vanligvis er han lett å roe ned, men han gråt og gråt:(

Første gang han hadde det nå ja.
 
Lillemann fikk falsk krupp for to uker siden. Da måtte vi til legevakt i ett tiden på natta. Fikk medisin der. Skikkelig ekkelt. Og ble ikke så veldig glad når jeg hørte han mest sannsynlig kom til å få det hver gang han ble forkjøla :(
 
Hva gjør dere når dette skjer?
Kjenner jeg har litt angst for sånne ting..
 
Hva gjør dere når dette skjer?
Kjenner jeg har litt angst for sånne ting..

Tok mini opp og prøvde å trøste så godt jeg kunne, blir verre hvis de skriker. Det hjelper med kald luft, så kledde på han og tok han med ut samtidig som vi ringte legevakten.
 
Kle på og ta med ut! Hjelper med kald luft. Eller over fryseren hvis det er varmt ute. Og evt ring legevakt.
 
Back
Topp