mor i danmark
Elsker forumet
Da er vi kommet hjem etter en natt på sykehuset med Mathiasen, han begynte så smått å hoste lørdag kveld, gikk over til en skurrende hoste, tung hvesende pust. Kjente hvordan det surklet i lungene når man holdt rundt ham...[:(] Ringte legevakten i går kveld, de bad oss komme ned med ham, sa at de vil heller se på en liten bebis en gang for mye, enn en gang for lite!!![:D] etter undersøkelser ble han gitt adrenalin og natriumklorid gjennom en forstøver, dette hadde ingen virkning så vi ble beordret til innleggelse på levanger sykehus....fikk ikke lov til St.Olav siden stjørdal sogner til levanger[:'(]ja, ja...kjørte de 45 min nordover(tar kun 25 til trondheim[;)])fikk mast oss til en seng til min kjære også...ville ikke være der alene med bettemås...måtte på nytt puste i forstøveren og fikk noe som het ett eller annet med beta....medisin iallefall som utvidet luftveiene, + mere forstøvning kl 04, i dag er han mye bedre, men vil gå noen dager innen han er frisk da...
Så nå sitter han ved siden av meg og sover sin englesøvn... Jeg er veldig glad for at de tok oss så alvorlig, man hører jo om tilfeller hvor det går galt fordi man blir avist på legevakten...
Men det var så fælt når han slet sånn med å puste.....
Så nå sitter han ved siden av meg og sover sin englesøvn... Jeg er veldig glad for at de tok oss så alvorlig, man hører jo om tilfeller hvor det går galt fordi man blir avist på legevakten...
Men det var så fælt når han slet sånn med å puste.....