Falsk juletre:)

Jeg har kjøpt mitt på europris, kostet 5-600,- og jeg er fornøyd med det :)

Dikka som har kjøpt: kan dikka legga ut bilde av treet med pris og butikknavn?

92

Har vurdert det, men klare ikkje heilt å gjennomføra det :p Er noko med ekte tre, ekte lukt og utsjånad. Men kvart år skal ser eg etter det perfekte fake juletre :) Sei i frå om du finner ;)
Granbarlukt på spray kan du kjøpe da;)

De har noen fanstiske tre på en utelandsk nettside, skal se om jeg finner den siden senere i dag

• Liker
Reactions: EJ
Vi har fra plantasjen, ikke av de billigste. Jeg liker det.

Og det er pga allergi, så sånn blir det

Vi har fra Plantasjen. Kjøpte på tilbud i fjor, å ga vell et sted mellom 5-700,-. Tett og fint! Veldig fornøyd! Vil helst ha ekte, men sambo reagerer på det :/

Vi har fra Plantasjen. Kjøpte på tilbud i fjor, å ga vell et sted mellom 5-700,-. Tett og fint! Veldig fornøyd! Vil helst ha ekte, men sambo reagerer på det :/

Husker du når di hadde salg på det? Tenkt å kjøpe oss falskt tre men om det er salg på nyåret blir det kanskje ekte i år...

Kjøpte på plantasjen ifjor. 1300.
Ikke fornøyd, knekker av ingenting.
Neste år skal jeg ha nytt.

Kjøpte et som heter delux på clas ohlson koster rundt 699,- men er aldeles nydelig. Er ikke av de typiske plasttrerne men ser ekte ut. Elsker treet!

Vi kjøpte på biltema, tror det kostet 699. Har ikke sett den enda, var sambo som kjøpte det uten å spørre meg.
Men jeg er ikke så nøye på det.

Kjøpte på europria i fjor. Tror jeg betalte 4-500 kr eller noe. Er veldig fornøyd med det :-)

Back
Topp