Falsk alarm :(

Sam

Forelsket i forumet
Ja, ja da sitter jeg i stuen min igjen! Nurket ombestemte seg etter en natt med rier.... surt, men hva kan jeg gjøre annet enn fortsette vente!?! De ville ikke gjøre noe på føden siden terminen min er om seks dager. Sånn gikk det:(
 
Neiånei! For en skuff når man først er i gang. Sånn var det med min første. Heldigvis satte det igang igjen samme kveld som jeg kom hjem (morgenen). Så da var hu ute morgenen etterpå.
Håper du ikke må vente for lenge altså. Blir jo ikke mindre utålmodig av en sånn episode!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff, nedtur... Jeg har også en skikkelig deppedag... Våknet med vonde kynnere kl 5 og håpet det skulle bli til noe mer - men nei da.... I morra skal jeg ringe A-hus og krangle meg til en kontroll. De kan bare våge seg på å si at det er fullt, da møter jeg opp og nekter å gå. For etter i morra er det stengt til den 27.....
 
Uff, nedtur... Jeg har også en skikkelig deppedag... Våknet med vonde kynnere kl 5 og håpet det skulle bli til noe mer - men nei da.... I morra skal jeg ringe A-hus og krangle meg til en kontroll. De kan bare våge seg på å si at det er fullt, da møter jeg opp og nekter å gå. For etter i morra er det stengt til den 27.....
Stå på krava!!! No vil vi ha disse baibisene ut:smiley-angry017
 
Jeg ble så skuffet jeg! Gikk forbi et rom der det satt en mor ferdig og sammen med sin nyfødte, ble så sjalu! Også hørte jeg babygråt og så levende for meg at snart var det meg....på et øyeblikk brast den drømmen!!! Håper det plutselig tar seg opp igjen! Det verste var at de riene jeg pustet meg gjennom og som holdt meg våken timesvis i natt, ikke hadde noe virkning, statusen var den samme ved hver kontroll!! Er det mulig:(
 
Kjipt med slikt lureri :mad: Babyen er klar, vi er klare, hvorfor kan det ikke bare sette igang? Hver kveld håper jeg at i natt blir det fødsel, men nei da.. I morra har jeg bursdag, og det hadde vært fint med en baby i gave! :D

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Sam
" utrolig gøy" (not) å komme hjem til besteforeldre som virkelig trodde de skulle få et barnebarn til i dag :p Skal tro det blir masing fremover! Tror jeg kommer til å få høre kommentare: " er du her ennå" en stund til :p blæ!
 
Uff, noe så kjipt!!! Krysser alt som kan for at ting skjer snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Åh stakkars dere:( Noe så utrolig bittert når det først setter skikkelig igang og så bare stopper opp igjen. Men tydeligvis kan det bare smelle helt plutselig også, det har jeg et levende bevis på liggende ved siden av meg nå. Kan fortsatt ikke helt tro at det er sant. Lykke lykke til jenter, krysser fingrene for at det setter igang på ordentlig snart, og at det går fort og greit. Krysser fingrene for dere!!
 
Uff, nedtur... Jeg har også en skikkelig deppedag... Våknet med vonde kynnere kl 5 og håpet det skulle bli til noe mer - men nei da.... I morra skal jeg ringe A-hus og krangle meg til en kontroll. De kan bare våge seg på å si at det er fullt, da møter jeg opp og nekter å gå. For etter i morra er det stengt til den 27.....


Når har du termin??
Hadde på torsdag jeg. Skulle til jordmor fredag men hun var sjuk. Så måtte til turnuslegen....å det var ikke noe gøy! Kunne jo ikke noe! :( Vurderte å ringe sjukehuset, men skal på overtidskontroll enten 26e eller 27e hvis ikke noe skjer før det, så er vel ikke noen idé å mase.
Merker humøret ikke er helt på topp siden det ikke skjer noe.....å det er stakkars samboeren det går ut over. :oops:
Syns absolutt vi kan syns litt synd på oss selv som mest sannsynlig må gå med enorm mage i jul! Lykke til alle som er igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Etter alt vi har vært igjennom iløpet av et svangerskap, så viser det seg at det er de siste ukene som er verst! Jeg synes denne ventingen, murringen og det å ikke ane når ting kan skje er helt uutholdelig! Har jo så lyst å få babyen ut nå!
 
Når har du termin??
Hadde på torsdag jeg. Skulle til jordmor fredag men hun var sjuk. Så måtte til turnuslegen....å det var ikke noe gøy! Kunne jo ikke noe! :( Vurderte å ringe sjukehuset, men skal på overtidskontroll enten 26e eller 27e hvis ikke noe skjer før det, så er vel ikke noen idé å mase.
Merker humøret ikke er helt på topp siden det ikke skjer noe.....å det er stakkars samboeren det går ut over. :oops:
Syns absolutt vi kan syns litt synd på oss selv som mest sannsynlig må gå med enorm mage i jul! Lykke til alle som er igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hadde termin på tirsdag, så er nesten ei uke over i morra... Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge over så er litt oppgitt nå.. Spent på om de tar meg inn i morra og hvordan det ligger ann. Og håpe på rier i natt så klart, men har mistet litt troen.:rolleyes: Lykke til du også! Håper baby kommer snart! Men kanskje ikke på tirsdag? ;)

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Etter alt vi har vært igjennom iløpet av et svangerskap, så viser det seg at det er de siste ukene som er verst! Jeg synes denne ventingen, murringen og det å ikke ane når ting kan skje er helt uutholdelig! Har jo så lyst å få babyen ut nå!
Jeg vet! Hadde skikkelige murringer i sted, men så ga det seg, hva er det for noe da?! Argh..:confused:

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Jeg har knall vonde stikninger der nede,skulle tro hodet er på vei ut! hyler så vondt er det:(
 
Back
Topp