Pumpkin
Andre møte med forumet
1 åringen min stod opp langs kanten på badekaret og før jeg viste ordet av det mistet han balansen og tippet over kanten, landa på pannen, tok kråke og endte tilslutt på ryggen! Han hylskrek med en gang men jeg fikk fort roa ham ned! Jeg snakket med legevakten som sa han måtte være våken de neste 2 timene (som han har vært) og jeg måtte vekke ham iløpet av natten..
Jeg føler meg som verdens værste mor! Jeg er så redd nå for om han har fått skader jeg ikke kan se!
Han endte med en stor kul i panna men ellers i storform.. Hva tror dere? Tror dere dette går bra?
Jeg opplevde ett av mine verste mareritt her i forgårs, det var tidlig på morgenen, lite søvn natten før og natten som var, lille gull våknet fikk mat og sovnet på brystkassen min, jeg sovnet selv (var ganske i koma) plutselig våkner jeg av at gullet mitt har slengt seg til siden å gått rett i gulvet med ansiktet ned

, jeg plukket henne raskt opp og trøstet alt jeg kunne å hun roet seg veldig fort å alt gikk bra, hun er like hel å fin, ikke en skramme å finne<3, men jeg satt der å følte meg som verdens verste mor, jeg kunne ikke huske at hun sovnet på brystkassen min en gang Du er en flott mor<3