Fallt helt for dette navnet

~haremamma~

Elsker forumet
Sigrid! [:)]
Men sambo liker det ikke no særlig[>:]
Føler virkelg at det er en lite Sigrid i magen min![:)]

Noen tips på hvordan overtale sambo? Ikke at jeg trur det funker å overtale på noen måte om en ikke liker ett navn[:)]
Så blir ikke å kalle lille frøkna det om an ikke er enig da...

Kall henne Sigrid fram til fødselen, så kanskje han ombestemmer seg etterhvert[:)]

Jeg liker det! [:)] (Men dessverre har ei jeg vet om som heter det, ødelagt navnet for min del)

Jeg syns hvertfall det er et navn man må venne seg til. Jeg synes det var fælt før.
Du får si navnet ofte, så kanskje han liker det bedre når han får smakt en stund på det.

Beste navnet i verden! [;)] Hadde brukt det på en jente sjøl, hadde det ikke blitt litt rart [:)]. Hilsen en stolt eier av navnet.

Det er et søtt navn[:)] Jeg kjenner et søskenpar som heter Sigrid og Sander

ORIGINAL: siljegulli

Kall henne Sigrid fram til fødselen, så kanskje han ombestemmer seg etterhvert[:)]

Får prøve det [:)]

Liker det veldig godt, var på min navneliste begge gangene [:D]

ORIGINAL: siljegulli

enig. bf likte ikke jentenavnet jeg ønsket, men når han ble "vant til det" så synes han det var ok allikevel.

Det var et av våre alternativer. Liker det kjempegodt!!!

Det ville jeg at Julia skulle hete, men akkurat som hos deg, så likte ikke sambo det. Enda det ville blitt oppkalling etter hans bestemor...

Lykke til, håper du får viljen din[8D]

sånn var eg med navnet Lotta. men sambo streeeika heilt. eg fikk tenkt på det, og digga heller Gabriella. Han ville ha Sanna. Det blei Gabriella[8D][:D]

ps heier på Sigrid, flott navn(utenom at eg har ei rar tante som heter det hehe)

Jeg liker Sigrid veldig godt.
Tror det er et sånt navn som vokser på en, og at jo flere ganger man hører det jo bedre liker man det.

Så mitt forslag er å bruke navnet masse masse

Få hans mor på din side[8D] Det funka her. Han ga seg til slutt[:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det var et av våre alternativer. Liker det kjempegodt!!!

[:)]

Jeg falt helt for et navn rett etter fødelen med snuppe 2.. Aurelia!! Klarer ikke få det ut av hodet!!! Men samboer var ikke enig i navnet, jeg klarte ikke å overtale han.. hehe.. Lykke til!! Men om han absolutt ikke liker det, ville jeg nok ikke overtalt for mye! Han vil jo ha et navn på jenta si som han også liker!! :) (personlig er jeg heller ikke noe fan av sigrid, men det er nok pga de JEG forbinder med navnet.. ;) Sånn er det jo med noen navn.. ;) )

Jeg simpelthen elsker det navnet! Hvis jeg får en datter skal hun hete Sigrid[:)]

Kjempefint navn [:)] Jeg vet om et søskenpar som heter Hannah & Sigrid faktisk, passer bra sammen [:)] Du får ta det opp en del så mannen din får "smakt" litt på det, kanskje han ombestemmer seg [:)]

Back
Topp