Falle på magen

Bennie&Asander

Blir kjent med forumet
Vi har sånne teite takvinduer på soverommet, og jeg skulle åpne et av dem. Vinduene er like over senga, så jeg må stå i senga for å åpne dem. Da jeg skulle ned fra senga så klarte jeg å snuble i dyna å falle rett i gulvet! Jeg har veldig vondt i det ene kneet og albuen, men kjenner ikke noe i magen. Men er det farlig å falle sånn? Jeg er bare i uke 6.
 
Det høres ut som du hovedsaklig tok deg imot med armer og ben, og lille knerten ligger veldig godt beskyttet - spesielt nå i starten. Man skal naturligvis være forsiktig med støt mot magen/området hvor knerten er, men tipper at du ikke har noe å bekymre deg over :happy:
 
Jeg får både armer og bein i magen om natten( datteren min) pluss hun sitter ofte på magen og plutselig hopper opp og ned .
Tok det opp med legen, og det var visst ganske god polstring inni der, så kanskje ikke så farlig så tidlig. Håper det[emoji846]
 
Livmora kommer ikke opp av bekkenet før etter uke 12 for de fleste førstegangsgravide, så det er ingen fare!

Jeg hoppa opp i senga da jeg var høygravid og landa på den. Glemte helt at den var der, gikk fint :)
 
Jeg spiller fotball og har fått beskjed om at det går bra fram til uke 12. :) faller somregel ikke direkte på magen, men blir jo litt fall og knall. Det har gått bra!
 
Back
Topp