Fall fra vogn (Oppdatert)

Emmis

Glad i forumet
Jeg er ikke så aktiv inne her lengre, føler dagene går i ett etter jeg begynte å jobb igjen  men jeg må bare fortelle dere en ting som skjedde onsdag:

Jeg satt i bilen på vei inn til byen så ringe de fra barnehagen å sier at lille Lina har falt ut av vogna og slått seg  [&:]

Hjææælp!!! tenker jeg og snur ved første mulighet, men likevel tar det en time før jeg får kommet meg til barnehagen.
Når jeg kommer har hun verdens største overleppe og jeg ser tydlig hun har grått masse. -jeg fikk så vondt inni meg....

Det viste seg at barnehagen ikke hadde brukt vogn selen som jeg hadde sendt med[8|] Så hun hadde falt ut av vogna og etterpå fått vogna over seg!!!

Vi dro rett til legevakta med henne og der kunne de si at hun hadde fått en lettere hjernerystelse samt slag i kjeven (dette kan evt føre til tannskader senere i livet)

Jeg skjønner selvfølgelig at sånne skader kan skje, med da under lek ikke av at personalet ikke fester barna med sele i vogna!!!

Jeg kjenner at jeg er så sint men samtidilg skuffet over at personalet i barnehagen ikke hadde brukt selen på henne og dermed forårsaket at hun falt ut og fikk vogna over seg[:(].

Så nå er jeg hjemme fra jobb og koser med Lina så godt jeg kan[;)] 

Oppdatering:

Må bare si at jeg ringte til styreren i bhg på fredag og fikk "tømt" meg for litt frustrasjon.
Jeg fikk også fortalt hva jeg mente om at den ene av personalet mente jeg "var for for krass mot henne.." Hvem hadde ikke vært krass etter at en slik episode hadde skjedd med lille gullet.

Fikk egentlig ikke så mye ut av samtalen med styreren bortsett fra at hun ga oss tilbud om en samtaletime på nyåret. Jeg trenger da vel ikke en samtaletime.... Jeg vil bare at de skjerper sine rutiner og bruker sele på alle barna når de skal være i vogn[8|]
-unner ikke noen å oppleve dette[&:]

Men ellers så går det fint med Lina, hevelsen har gått ned og sårene på leppa har begynt å gro. Men hun er mye trøtt og vil sove en del, dette er vel en etter-reaksjon på hjernerystelsen anar jeg, eller???

At det går ann. det er jo rent uforsvarlig! det hadde jeg virkelig tatt opp og gått videre med!

Fy fader er det MULIG???? [:@][:@][:@]

Huff og huff, håper det går bra med jenta di! [;)]

Sitter bare å måper jeg... At det går ann da!

Håper den lille frøkna har det bedre i dag![:)]

ORIGINAL: Iroim

Gudamei! Nå fikk jeg vond følelse. Stakkars både deg og datteren din :(
At det går an, man skal jo kunne stole på ansatte i barnehagen, og at de ikke sikrer barnet i vogn er rett og slett utrolig.
Vet ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde neppe funnet meg i det!

Stakkar lillemor[:(] Håper det går bra med henne!
Hmmmm, litt uansvarlig av dem  å ikke bruke selen på henne da[8|] Det må jo gå galt før eller siden..
Er ekstra ille når de faller og slår seg som for eks. i barnehagen. Man ser at de er helt knust når man henter dem og man får helt vondt fordi man ikke har vært der[:(]
Trøsteklem til snuppa di[:)]

ORIGINAL: Tinkaling

nå kjente jeg at jeg ble forbanna! jeg ville byttet barnehage. men først ville jeg tatt disse uansvarlige folka som ikke satte på sela[:@][:@][:@][:@]

gjort alt i min makt så de fikk virkelig svi. ja barn slår seg, men dette var en annen situasjon. som en voksen hadde ansvar for[:@]

stakkars lille[:(], god bedring og masse klemmer fra oss.

sign[:@]

ORIGINAL: Klønemor

ORIGINAL: Iroim

Gudamei! Nå fikk jeg vond følelse. Stakkars både deg og datteren din :(
At det går an, man skal jo kunne stole på ansatte i barnehagen, og at de ikke sikrer barnet i vogn er rett og slett utrolig.
Vet ikke hva jeg hadde gjort, men jeg hadde neppe funnet meg i det!

Back
Topp