Faktor 5 leiden mutasjon

Hvordan gikk det med deg? Tenkt endel på deg!

Så hyggelig at du har tenkt på meg :-) jeg mistet lille spiren den dagen :-( venter på første EL nå, kommer enten denne eller neste uke. Så nå gjelder det bare å få mannen hjem fra nordsjøen til rett tid! får håpe at det ikke tar 5 måneder denne gangen også :smiley-angelic001

Hvordan går det med svangerskapet ditt? :D Nærmer seg med stormskritt nå! :dummy::dummy1:

Så hyggelig at du har tenkt på meg :-) jeg mistet lille spiren den dagen :-( venter på første EL nå, kommer enten denne eller neste uke. Så nå gjelder det bare å få mannen hjem fra nordsjøen til rett tid! får håpe at det ikke tar 5 måneder denne gangen også :smiley-angelic001

Hvordan går det med svangerskapet ditt? :D Nærmer seg med stormskritt nå! :dummy::dummy1:
Å :-(
Da håper jeg spiren sitter fort fort fort for dere! <3

Joda går greit. Mye vondt med bekkenløsning og er så lei av Fragmin-sprøytene :-P men ja nærmer seg veldig nå! :-)

Å :-(
Da håper jeg spiren sitter fort fort fort for dere! <3

Joda går greit. Mye vondt med bekkenløsning og er så lei av Fragmin-sprøytene :p men ja nærmer seg veldig nå! :)

Ja! Nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid..

Uff, for noe herk! Det hjelper vel ikke på hvis du har små barn fra før også hehe :-) Tviler ikke på at en blir lei sprøytene. Blir vel vondt i lengden også :-o Setter du fortsatt i magen eller setter du i låret også? Vet du hva kjønnet blir? :-)

Ja! Nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid..

Uff, for noe herk! Det hjelper vel ikke på hvis du har små barn fra før også hehe :-) Tviler ikke på at en blir lei sprøytene. Blir vel vondt i lengden også :-o Setter du fortsatt i magen eller setter du i låret også? Vet du hva kjønnet blir? :-)
Har ei på 5 og en på 6(han er mannens fra før) her hjemme nå så jeg er en veeeldig kjedelig mamma. Men de er veldig forståelsesfulle begge to. :-)

Setter dem i låra enda og kjenner det godt om dagen! Blæh!

Vi får ei lita jente! Var på sjekk med UL nå I går og de sa hu var ca 1450g nå så det var akkurat perfekt :-)

Har ei på 5 og en på 6(han er mannens fra før) her hjemme nå så jeg er en veeeldig kjedelig mamma. Men de er veldig forståelsesfulle begge to. :)

Setter dem i låra enda og kjenner det godt om dagen! Blæh!

Vi får ei lita jente! Var på sjekk med UL nå I går og de sa hu var ca 1450g nå så det var akkurat perfekt :)

Hehe jaja, så godt at de forstår da :-) uff, gruer meg allerde til sprøytene :wtf:

Så kjekt :D ååh så godt og betryggende å få høre :-) Håper det blir en fin fødsel :-)

Hehe jaja, så godt at de forstår da :-) uff, gruer meg allerde til sprøytene :wtf:

Så kjekt :D ååh så godt og betryggende å få høre :-) Håper det blir en fin fødsel :-)
Takk skal du ha! Og masse masse lykke til fremover ❤

Back
Topp