Hvordan gikk det med deg? Tenkt endel på deg!
Så hyggelig at du har tenkt på meg

Hvordan går det med svangerskapet ditt?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg? Tenkt endel på deg!

Å :-(Så hyggelig at du har tenkt på megjeg mistet lille spiren den dagen :-( venter på første EL nå, kommer enten denne eller neste uke. Så nå gjelder det bare å få mannen hjem fra nordsjøen til rett tid! får håpe at det ikke tar 5 måneder denne gangen også
Hvordan går det med svangerskapet ditt?Nærmer seg med stormskritt nå!
![]()
Å :-(
Da håper jeg spiren sitter fort fort fort for dere! <3
Joda går greit. Mye vondt med bekkenløsning og er så lei av Fragmin-sprøytenemen ja nærmer seg veldig nå!
![]()
Har ei på 5 og en på 6(han er mannens fra før) her hjemme nå så jeg er en veeeldig kjedelig mamma. Men de er veldig forståelsesfulle begge to.Ja! Nå vet jeg i hvertfall at jeg kan bli gravid..
Uff, for noe herk! Det hjelper vel ikke på hvis du har små barn fra før også heheTviler ikke på at en blir lei sprøytene. Blir vel vondt i lengden også :-o Setter du fortsatt i magen eller setter du i låret også? Vet du hva kjønnet blir?
![]()
Har ei på 5 og en på 6(han er mannens fra før) her hjemme nå så jeg er en veeeldig kjedelig mamma. Men de er veldig forståelsesfulle begge to.
Setter dem i låra enda og kjenner det godt om dagen! Blæh!
Vi får ei lita jente! Var på sjekk med UL nå I går og de sa hu var ca 1450g nå så det var akkurat perfekt![]()
Takk skal du ha! Og masse masse lykke til fremover ❤Hehe jaja, så godt at de forstår dauff, gruer meg allerde til sprøytene
![]()
Så kjektååh så godt og betryggende å få høre
Håper det blir en fin fødsel
![]()
Tusen takkTakk skal du ha! Og masse masse lykke til fremover ❤