Fake vesker

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Det er vel lett å se forskjell på Gucchi og Guess vesker? Eller er det ikke? Jeg mener å vite hvordan en Guess veske ser ut.. da jeg har endel av de..

Fikk en veske av modern og fadern nå.. de kom fra Spania.. de ble fortalt der nede at det var en fake gucchi veske.. mens jeg var overbevist om at det var fake guess..

Søsteren min jobber i veskebutikk.. og hun sa noe om at en Gucchi veske kan reklamere kun med den G`en.. mens på fake guess vesker så står det som regel gess inne i veska..

Er egentlig ikke så farlig for meg altså.. men bare lurte på om det var noen her inne som har noe peil på dette?[:D]

Hvis det står GuccHi på veska er den iallfall fake, siden merkevaren heter Gucci.

Det er vel ganske stor forskjell på Gucci og Guessvesker sånn i utg.punktet, så det burde være lett og se hvilken av disse som er kopiert.

Vesken er jo fake uansett, så skjønner ikke helt hva du henger deg opp i? At selgeren sa feil merke når han solgte den?

ORIGINAL: fairy

Hvis det står GuccHi på veska er den iallfall fake, siden merkevaren heter Gucci.

Det er vel ganske stor forskjell på Gucci og Guessvesker sånn i utg.punktet, så det burde være lett og se hvilken av disse som er kopiert.

Vesken er jo fake uansett, så skjønner ikke helt hva du henger deg opp i? At selgeren sa feil merke når han solgte den?

Kan vel få henge meg opp i hva jeg vil?[:)]

Sa jo at det ikke var så viktig.. men går vel alikevel ann å spørre om det er lett å se forskjell på guess veske og gucci veske.. bare lurer på hva det er jeg har fått jeg..

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: fairy

Kan vel få henge meg opp i hva jeg vil?[:)]

Sa jo at det ikke var så viktig.. men går vel alikevel ann å spørre om det er lett å se forskjell på guess veske og gucci veske.. bare lurer på hva det er jeg har fått jeg..

Ja, det er klart du kan henge deg opp i hva du vil! [:)]

Jeg tror bare ikke at jeg skjønte helt hva du lurte på, og svarte muligens på en litt krass måte.

Og siden du la inn et innlegg her regnet jeg med at du ville ha svar. Ofte så må det bare ett svar til før andre hiver seg på i tråden, så det var derfor jeg svarte selv om jeg ikke skjønte spørsmålet ditt. For å få aktivitet i tråden din.

JEg vet ikke hva slags veske du har fått, men hvis du legger ut et bilde kanskje vi kan finne ut av det?

Back
Topp