Fake negler?

Tror jeg skal prøve det settet der, så genialt ut da[:)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

ORIGINAL: Zera

Jeg har bestilt utstyr fra neglemakeriet.no. Veldig fornøyd.

selger de ikke helle sett der? Og er det ikke gele som er best? Eller er vel kansje en smak og behag sak [:)]

Jo, selger startpakker med alt man trenger[:)] Jeg liker akryl best, så det er nok litt forskjellig[:)]

Ok..men trenger man sånn maskin som tørker negelene fortere eller?? Vet ikke hellt hva typen hadde sagt.... hehe

Ikke til akryl. Til gele må man ha en UV-lampe som herder geleen[:)]

flott[:)]

http://neglemakeriet.com/store/product1288.html

Jeg kjøpte denne først. Men er ikke med lim i pakken, så det måtte jeg kjøpe utenom[:)] Orket ikke kjøpe av de dyreste før jeg fant ut om jeg fikk det til/syns det var gøy og holde på med først[:)]

Nå har jeg kjøpt mere utstyr[:)]

Takk takk... synest det er så fint med fransk tupp å sånn, hadde vert kjekkt å hatt det liggende, så jeg kan feste på når jeg vil[:)]

Ja, syns det er kjempe fint[:)] Ser så rent og pent ut[:D]

hellt enig.. jeg biter negler til vanlig, men når jeg har på det gjør jeg det ikke[:)]
Typen også synest det er fint når jeg har på det.... hehe

Når du støper dem, blir løsneglen sittende fast på fingeren eller må man lime den på? Og hvordan får man de av om man trenger det?

Limer først på tuppen, så tar man akryl/gele over.
Bruker akryljerner/aceton for å fjerne neglene. Ser at det heller ikke er i pakken, men det har de på nettsiden der, og noen matvarebutikker selger det også[:)]

Back
Topp