G Gæmmis Elsker forumet 24 Jan 2010 #74 Takk for at dere gjør våkenatten morsom Sitter her og sprutler inni meg[:D]
*Meya* Forumet er livet 24 Jan 2010 #75 Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis.
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 24 Jan 2010 #76 Det var en bossekk med døde babyer oppi![:-] visst det er det du mener..
G Gæmmis Elsker forumet 24 Jan 2010 #77 ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da?
ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da?
*Meya* Forumet er livet 24 Jan 2010 #78 ORIGINAL: Gæmmis ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da? Vet ikke, men jeg er nysgjerrig. :D
ORIGINAL: Gæmmis ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da? Vet ikke, men jeg er nysgjerrig. :D
~Heijdii~ Lever livet ! VIP 24 Jan 2010 #79 ORIGINAL: *Meya* ORIGINAL: Gæmmis ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da? Vet ikke, men jeg er nysgjerrig. :D Jeg skrev jo det!!! [8D] det var en bossekk med døde babyer oppi![:o]
ORIGINAL: *Meya* ORIGINAL: Gæmmis ORIGINAL: *Meya* Jeg sitter bare og lurer på hvorfor de bildene som ble fjernet, var så gale... fnis. Hva ble fjernet da? Vet ikke, men jeg er nysgjerrig. :D Jeg skrev jo det!!! [8D] det var en bossekk med døde babyer oppi![:o]