T tilje Blir kjent med forumet 2 Jul 2012 #1 Hva har dere som jobber 100% i barnehage utbetalt i mnd?
P porky Andre møte med forumet 2 Jul 2012 #3 Alt for lite! Jeg får utbetalt eller fagforening,pensjon og kostpenger kroner 17700. Da har jeg 6 års ansinitet
Alt for lite! Jeg får utbetalt eller fagforening,pensjon og kostpenger kroner 17700. Da har jeg 6 års ansinitet
M Malina84 Glad i forumet 3 Jul 2012 #5 porky skrev:Alt for lite! Jeg får utbetalt eller fagforening,pensjon og kostpenger kroner 17700. Da har jeg 6 års ansinitet Samme her, men etter skatt er trukket da.
porky skrev:Alt for lite! Jeg får utbetalt eller fagforening,pensjon og kostpenger kroner 17700. Da har jeg 6 års ansinitet Samme her, men etter skatt er trukket da.
T tilje Blir kjent med forumet 3 Jul 2012 #6 Vet dere om det er stor forskjell i lønn på privat og kommunal barnehage? jeg har 10 års annsinitet som fagarbeider.
Vet dere om det er stor forskjell i lønn på privat og kommunal barnehage? jeg har 10 års annsinitet som fagarbeider.