Faens dritt nabo

løgndetektoren

Glad i forumet
Dama er  40 + og spiller musikk som om hun var 14.
Det er  tekno musikk som gjaller så vi hører hvert eneste ord som blir brukt i sangen.Dette hadde normalt sett ikke plaget meg,MEN når gutten min ikke får sove fordi han blir livredd så blir jeg sur.Hvorfor han blir livredd vet jeg ikke.Men å roe han var ikke lett.Han er forsatt redd.. hva skal jeg gjøre for at han skal forstå at det ikke er farlig med musikken.[&:]

Jeg hadde bedt naboen om å dempe musikken! Si at du har en liten unge som ikke får sove.. Man bør jo ta hensyn til naboene.. Samme om det er helg eller ikke.. Techno musikk er ikke akkurat noe koselig å sitte å høre på i en hel evighet.. 

tror heller du må gripe ann problemet i andre enden: får dama til å skru ned musikken!!

har allrede gitt beskjed.Hun driter i det. 

Her bruker jeg langkosten og dunker i taket med den (det blir litt merker men shitt heller). Funker som bare det [8D]

Har hatt samme problem her med naboene. Bare at her er det en nabo som hører på techno og en annen som spiller action spill for fulle guffer[:@] Gutten min var kjempe redd for at det var monstre i veggen[&o] Jeg ringte til de/banket på døra hver gang det ble for mye bråk og forklarte at jeg hadde en liten gutt som ble rett. De hører som regel da, og demper seg etter kl 20!
Hjelper lite å ringe til politiet før kl 23, men etter det kan du ringe hvis hun ikke demper seg!

Back
Topp