FAEN!!!

ORIGINAL: YlliVogel

Sender deg masse varme tanker! Det skal nok gå bra skal du se!

ORIGINAL: SistemannIMagen

hvordan går det med deg nå? har det stoppet opp eller? 

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Har ikke gitt seg enda og har kommet mere ferskt blod nå... Og smertene har oxo kommet nå. Ikke bare murringer. Men litt mere kramper.

Tok en cb + med kola og kaffe urin og den ble godt possitiv...

Så nå skjønner jeg ingen ting. Men håper jo så indelig at testen fortsatt er pos hos legen og at de sender meg til ul igjen... Og at vi finner ett bankende hjerte... Er jo bare 6+2 i dag. Så håper å få ul på onsdag eller torsdag...

Uff jeg er så redd og har det så vondt nå. Sambo vet ikke hva han skal gjøre heller. Han er jo ganske trist han oxo og redd for at vi mister.

ORIGINAL: *dreamer*

Å nei[:(][:(] Jeg skjønner at det er kjempeskummelt, men mest sannsynlig er det helt ufarlig. Krysser fingrene for deg!

signerer den,veit hvordan du har det nå,ring legen i morra og få henvisning til ul på dagen, det har jeg fått mange ganger når jeg har blødd,er bedre og få svar enn og gå og tenke...
masse lykke til

Krusser fingrene for at alt er i orden!!!  Jeg hadde litt rosa blod på lørdag da jeg tok morgen-turen på do. Blei kjemperedd, men det ga seg ganske fort. Så håper alle spirene fortsatt koser seg i magene våres... og gjør seg store og fete.

Hei nadja1986!

Hvordan går det med deg idag? Håper blødningene og smertene har gitt seg iløpet av natten!! Krysser fingrene for dere.. Klem

ORIGINAL: Julia09

Hei nadja1986!

Hvordan går det med deg idag? Håper blødningene og smertene har gitt seg iløpet av natten!! Krysser fingrene for dere.. Klem

Krysser AAALT for at dette går bra snuppa, skjønner det er grusomt forerdelig vondt i hjertet og sjela[:(]
Men bare husk å ta det heeelt med ro frem til UL, er sikker på at du har en strek liten spire inni magen som vil være der heeelt til november[:D]

Back
Topp