FAEN!!!

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg kommer nettopp fra do.... Og der oppdager jeg at jeg har fått rosa utflos/blod igjen[:(] En uke siden sist jeg hadde litt blod på papiret... Håper det går over like fort som det kom... Glad jeg har lege time i morra...

Men kjenner jeg er kjempe redd nå. Siden jeg har kjent murringer i hele dag... Men de fins ikke vonde da... Uff nå er jeg redd[:(][:(][:(][:(]

uff skjønner du er redd ja.. men vi satser på at det ikke er noe farlig. 

ORIGINAL: nadja1986

Jeg kommer nettopp fra do.... Og der oppdager jeg at jeg har fått rosa utflos/blod igjen[:(] En uke siden sist jeg hadde litt blod på papiret... Håper det går over like fort som det kom... Glad jeg har lege time i morra...

Men kjenner jeg er kjempe redd nå. Siden jeg har kjent murringer i hele dag... Men de fins ikke vonde da... Uff nå er jeg redd[:(][:(][:(][:(]

Håper alt går bra med den lille spiren din!! jeg har hatt det samme i 3 dager nå, men ingenting vondt eller noe, så jeg antar det bare er et lite blodkar som har sprukket siden livmoren vokser så fort. så lenge det ikke er friskt blod skal alt være fint men spirene våre[:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

Sign den her altså....
Du har ikke drivi med noe spess i dag da,eller hatt sex eller noe? [8|]

håper det går bra med deg... *trøsteklem*

Jeg blødde jo en del fra 4+4 til 5+2. Det var friskt blod, men ingen klumper. Var på ul 5+3 og da sa hun at jeg fortsatt var gravid. Men siden jeg nå har vondt igjen og lys rosa blod, blir jeg livredd igjen[:(] Uff.... Ikke så lett og ikke tenke på det heller[:(]

Men får legge meg ned og slappe ta. Finne frem strikke tøyet hehe...

Kjempelurt! Tror ikke det hjelper å stresse og tenke for mye på det! Strikking gjør mirakler[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sign den her altså....
Du har ikke drivi med noe spess i dag da,eller hatt sex eller noe? [8|]

Nei har ikke drevet med noe spes. Og vi har fått sex nekt av legen fram til i morra, siden blødningene jeg hadde for en uke sia... Så jeg har bare tatt det med ro og gått litt rundt i stua og slik... Ikke løftet tugt heller...

Okay,da får du bare prøve å slappe av enda mere,og puste ut frem til legetimen,klem ti deg [;)]

ORIGINAL: nadja1986

Jeg blødde jo en del fra 4+4 til 5+2. Det var friskt blod, men ingen klumper. Var på ul 5+3 og da sa hun at jeg fortsatt var gravid. Men siden jeg nå har vondt igjen og lys rosa blod, blir jeg livredd igjen[:(] Uff.... Ikke så lett og ikke tenke på det heller[:(]

Men får legge meg ned og slappe ta. Finne frem strikke tøyet hehe...

[;)]

Takk takk jenter...

ORIGINAL: YlliVogel

Sender deg masse varme tanker! Det skal nok gå bra skal du se!

Signerer. Krysser fingrene for at du får beskjed i morgen om at alt er Tipp Topp! [:D]

ORIGINAL: nissemor87

ORIGINAL: *dreamer*

Å nei[:(][:(] Jeg skjønner at det er kjempeskummelt, men mest sannsynlig er det helt ufarlig. Krysser fingrene for deg!

Huff[:(] Veit hvordan du har det, kjenner at jeg selv går å kjenner myyyye på om jeg skal begynne å blø snart eller ikke. Er livredd hele tida, kjenner på murringer og har det egentlig ganske lite hyggelig. Kan ikke engang forestille meg hvordan jeg hadde følt med OM jeg hadde begynt å blø[:(]

Trur det er lurt at du legger deg helt i ro, og lar gubben varte opp deg litt[8D]
Prøv å tenk på det som uskyldig til det motsatte er bevist, for maaaaange blør faktisk litt av og på i begynnelsen. Ei jeg veit at fra mai10 blødde hver da fra uke 3-4 til 16. Men ingenting var galt med lille jemta inni der

Dette går nok bra, det er VÅR tur nå!![:D][:D]

Nei å nei.. Håper spiren din klamrer seg fast! Forstår godt du er bekymra, det er et mareritt å blø i svangerskapet..
Mange klemmer til deg

Hoff, krysser alt jeg har av fingre, armer, tær og bein for at det går bra! Selv om det er ganske vanlig med blødninger i første trimester veit jeg sjøl hvordan det føles når det kommer blod, den klumpen i halsen kan ikke beskrives. Jeg håper virkelig det bare er fordi det vokser og strekker seg du blør og ikke noe farlig! Sender deg en stor trøsteklem

Back
Topp