FAEN!!!!!!

Junemamma

Elsker forumet
Hadde oppkjøring på klasse B i dag. eg strøyk. alt gikk så fin. men så kom den en moped kjørende i rundkjøringen så skulle snu i rundkjøringen å eg klarte å bryse vikeplikten der.eg kikka meg godt for og men den kom så sabla fort. hadde mest sansynlig klart den vist det ikkje hadde vært for det sa sensor..[:(][:(][:(]e så lei meg nå... ska bli meldt opp til ny oppkjøring på mandag. ca 3-4 veker venting på ny...

Huff, så kjipt å stryke for noe sånn da[&o]
Bedre lykke nestegang[:)]

ORIGINAL: _Nanne_

[:(] for noe dritt da..brøyt vel fartsgrensa og den mopeden eller?vet mange mopedister er flinke til det,her kjører dem som noe svin!

lykke til på neste oppkjøring da[:)]

hoff, kjedelig!!

Bedre lykke neste gang[:)] Da glemmer du garantert ikke vikeplikten[;)]

Strøyk også på første oppkjøring[:'(] Ikke noe morsomt det.
Andre gangen hadde jeg kjørelærer med i bilen, og jeg følte meg straks mer avslappet og trygg,
noe som gjorde at jeg tok bedre avgjørelser i kjøringa mi [:)]

Masse lykke til neste gang. Da klarer du det skal du se[:)][:)]

Off nai.. Men eg GIR meg ikkje av den grunn.. håpe eg får ny oppkjøring så snart så mulig.. de e drit surt men vett om mange så har strøke... så eg e ikkje den einaste i heile verden lixom sensor sa at ca 30 prosen stryke første gangen de kjører opp.. men men... bedre lykke neste gang får eg håpe hehe[:D]

ORIGINAL: Apeloffen

hoff, kjedelig!!

Bedre lykke neste gang[:)] Da glemmer du garantert ikke vikeplikten[;)]

Blææ.. nai eg e ikkje så veldig godt kjent i hgsd.. off ja det e så mange envegskjøringer men det går greit...liker ikkje å kjøre der eg aldri har kjørt før men men.. dei e nå så prippene dei sensorane i dag.. bra det da men de blir vel snart så vanskelig å ta lappen at nesten ingen klarer den til slutt.. kommer inn nye paragrafer så de må følge hele tida sikkert hehe..:)

Huff, det var kjipt da!

Husk til neste gang da å holde oppkjøringa unna FREDAG 13!
Jeg har dårlig erfaring med den dagen jeg [&:]

huff.. så utrolig kjipt!! masse lykke til neste gang! :)

hehe ja det va det første sensor nevnte når han kom inn i bilen nesten hehe.. hilste på han åsså sporte han om eg har hatt dårlige erfaringer fra fredag den 13 før... hehe... han hadde vist hatt flere drlige erfaringer fra den dagen fra tidligere hehe..

ORIGINAL: petrinesnuppa

du får ta alle rundkjøringene i byn da.. KRYR jo av dem i hgsd.. å så er du vel en kløpper i enveiskjøring.
skal man kjøre i hgsd må man jo være LOKALKJENT!!

Hjelper godt å lese skilt også.. [8D] Er det man må gjøre om man skal kjøre en plass man ikke er kjent. Fnis.

ORIGINAL: Junemamma

Hadde oppkjøring på klasse B i dag. eg strøyk. alt gikk så fin. men så kom den en moped kjørende i rundkjøringen så skulle snu i rundkjøringen å eg klarte å bryse vikeplikten der.eg kikka meg godt for og men den kom så sabla fort. hadde mest sansynlig klart den vist det ikkje hadde vært for det sa sensor..[:(][:(][:(]e så lei meg nå... ska bli meldt opp til ny oppkjøring på mandag. ca 3-4 veker venting på ny...

Skjønner ikke hvorfor du strøyk, det er virkelig ikke lov å snu i en rundkjøring. Snudde virkelig mopeden i rundkjøringen?

han snudde ikkje sånn så du tror. han vendet.. kom fra høyre  på andre sida av rundkjøringen å vendet der å valgte å kjøre tilbake i samme retning han kom fra.. men men min feil så ikkje observerte han uansett.. den kom veldig fort. eg hadde blikket mitt mot venstre rett før eg skulle til å kjøre å der kom den smettende rett frem når eg va på vei å gi gass frem i rundkjøringen.. i følge sensor va det stryk. va ikkje opmerksom ner. men men bedre lykke neste gang håpe eg hehe.. GJØR vertfall aldri den feilen flere ganger!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Junemamma

han snudde ikkje sånn så du tror. han vendet.. kom fra høyre  på andre sida av rundkjøringen å vendet der å valgte å kjøre tilbake i samme retning han kom fra.. men men min feil så ikkje observerte han uansett.. den kom veldig fort. eg hadde blikket mitt mot venstre rett før eg skulle til å kjøre å der kom den smettende rett frem når eg va på vei å gi gass frem i rundkjøringen.. i følge sensor va det stryk. va ikkje opmerksom ner. men men bedre lykke neste gang håpe eg hehe.. GJØR vertfall aldri den feilen flere ganger!!!!!!!!!!!

Du var maks uheldig som kom i en slik situasjon....
Neste gang består du, det er jeg sikker på![;)]

Uff, so kjedeleg. Håpar det går bedre neste gang, lykke til!!!

Back
Topp