Lykkeligmammatil3
Flørter med forumet
Nei så trist å høre[emoji24]Ta vare på deg selv, vet hvor tungt det er[emoji173]Sender deg en stor klem[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk alle sammen. Prøver på ny når de små blødningene som er meget smertefulle stopper [emoji5] men ha sunket til 2 så fort?! Forstår ingenting jeg
Takk alle sammen. Prøver på ny når de små blødningene som er meget smertefulle stopper [emoji5] men ha sunket til 2 så fort?! Forstår ingenting jeg
Ja de sa på sykehuset at fosteret var for lite til å være fem uker så er nok det samme som har skjedd her... skulle vært 5+3 igår så [emoji5] er 6.gangen jeg mister etter sønnen min så vi får se hva som skjer [emoji5]Når jeg hadde sa var jeg hos legen dagen etter og fikk nøyaktig samme beskjed, syntes også det var veldig rart. Men kan tenke meg at fosteret mitt hadde sluttet å utvikle seg en stund før blødningen slik at hcg hadde sunket naturlig pga det.. er så vondt så vondt[emoji22]Men på den lyse siden ordner kroppen din fort opp og den er klar til ny pp[emoji120][emoji173]