Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blør!! Får ikke tak i legen min. Går på lutinus og blodfortynnende. Kan det ha noe å si??? Ååå jeg må ikke miste denne gangen også!!!
5+3.. bindet var fylt å det dryppa når jeg satt meg på do, men har ikke komt mereLeste på bivirkninger på lutinus og det står vaginale blødninger som en av dem. NPR du i tillegg tar blodfortynnende vil jeg tro du er mer utsatt. Håper det skyldes tablettene, kan jo være masse andre ufarlige ting også[emoji120]Pust med magen, vet det ikke er lett! Hvor langt er du?
5+3.. bindet var fylt å det dryppa når jeg satt meg på do, men har ikke komt mere
Har ikke blødd mere etter jeg var på do, men blødde en del. Orker ikke dette. Går hjem fra jobb jegNeeei, vi liker ikke blod[emoji20] har ingen erfaring med de medisinene dessverre. Krysser alt jeg har for at det er uskyldig og at det gir seg asap [emoji1382]
Har ikke blødd mere etter jeg var på do, men blødde en del. Orker ikke dette. Går hjem fra jobb jeg