Faen

Det var bra!
Da har du nok en liten tøffing i magen skal du se ;)
klem
 
Åh, nå ble jeg glad. Har lurt på åssen det går etter jeg leste i går. Krysser fingre enda jeg, dette går nok bra skal du se. :)

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
Takk :)
Håper dette er en liten tøffing :D Ul på onsdag, så får stå på hodet til da ;) Gidder ikke blø noe mere nå :)
 
Godt å høre at blødningen er på tur å opphøre. Krysser fortsatt fingrene for deg!
 
krysser fingrene for den lille i magen din <3
 
Takk alle <3 <3 <3
Fortsatt litt brunt som kommer og ingen smerter. Krysser fingre og håper på det beste. Ikke mye annet å gjøre egentlig. Men er roligere i dag enn i går :)
 
så bra det ikke har tatt seg opp:):) går nok bra skal du se:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Fader, blør igjen jeg assa. Friskt blod, men sparsomt....
Har bare lyst å legge meg til å sove helt til onsdag. Og om alt er bra vil jeg sove til uke 13...
 
Ooooooff.... Nei, nå får blødningene stoppe.... Kan du ikke få sjekka det før? Ring, klag på magesmerter og svimmelhet og blødninger, sorry meg, men når man går gravid er det lov å dytte seg frem litt, det er ikke alle plasser de "tar det så alvorlig" med folk tidlig i svangerskap. Jeg ville smørt på litt og rett og slett mast meg til en undersøkelse. Gjorde det i første svangerskap, enda jeg blødde ikke engang, men jeg hadde så mange tanker om at det ikke var liv i magen, så jeg ringte og kom på legevakta. Jeg mener, det er DU som går der med tanker og bekymringer, og det er ikke bra.

Også sender jeg deg en stor klem ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum
 
Vet ikke om jeg tør ringe og mase. De får jo ikke gjort noe liksom :( og så er det jo ikke så lenge til jeg skal inn og sjekke, onsdag formiddag. Men blir GAL av disse blødningene som er av og på. Jeg veksler mellom å forberede meg på at dette ikke går min vei, til å tenke at det går bra, til at jeg prøver å ikke tenke på det... :/

Men takk for støtte jenter! :) dere er så gode å ha!
 
du må nesten bare kjenne på det selv hva du vil gjøre. om du vil vente å se om blødningen tar seg opp og om du får smerter, eller om du slenger deg i bilen å får noe til å ta en ul på deg.
Det må være veldig nervepirende å gå å ikke vite :/
Håper det går bra med spiren!!!
klem
 
jeg har lest det er mere normalt å blød litt begynnelsen da det er celler som skal ut eller hva det nå var.. Friskt blod var ikke like ille som brunt, men jeg vet ikke.. + at hvis ikke det var sånna smerter /kynere så var det ikke ille.. Fleste som blødde tidlig trengte ikke bekymre seg for var få som mistet vist nok...

Men vet du er bekymra.. Har mistet en del ganger her så vi er det vi også.. Men prøve å ikke fokuser så veldig mye på det slapp av med fjernsyn + ikke gjør så veldig mye sier jeg i hvertfall..

Man kan fort blø når man har hatt sex, men ikke unormalt for det er veldig følsomt der nede.. Kommer ikke helt på det :p sikkert andre som vet..
 
Så hyggelig at dere tenker på meg :)

Er veldig av/på dette her. Blødde frisk torsdag og i går, brunt innimellom. Plutselig stopper det helt opp noen timer før det kommer igjen. Har ingen smerter heldigvis da :)
Hadde som dette fram til uke 19-20 forrige gang, og det gikk jo fint. Men har hørt/lest flere som mister med samme forløp som meg.

Prøver å ikke tenke på det, er jo ikke så mye å gjøre uansett, men jeg prøver å kjenne etter hele tiden. Veksler mellom å tenke at dette går bra og at jeg forbereder meg på at dette ikke går vår vei. Men føler meg fortsatt gravid egentlig, så har ikke gravd meg ned helt enda. :)

Det med sex har jeg ikke tenkt på. Husker ikke hvilken dag det var sist, men var i forrige uke en gang. Om det er grunnen er det rart det henger så lenge igjen... Hmmm...

:)
 
Back
Topp