Faen

Snokern

Elsker forumet
Jeg blør :(

Ikke veldig mye foreløpig eller vondt men friskt og rødt.

Blødde i sist sv.skap også, men husker ikke helt hvordan det var da.

Går og legger meg nå og håper det blir med dette...

Fått ul på onsdag da, så finner hvertfall ut av ting etterhvert...
 
oioioi.... slutt med det!!! NÅÅÅ!!!
Vi vil ikke ha noen blødning, det er bare skummelt.
Men siden du blødde sist også så håper jeg det er det samme denne gangen.
Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast, for du får IKKE lov å forlate oss.
legg deg til å sove så går det nok fint. Krysser fingrene for deg og spiren xxxxxx
klem
 
Åneei :( jeg har små blødt i flere dager nå,veksler mellom frisk blod og brunaktig utflod! Gyno mente at d var normalt så jeg skulle ikke bekymre meg! Så da sier vi det sånn hos deg også, helt normalt og alt kommer til å gå bra :D
 
Takk for gode ord <3
Er kanskje et godt tegn at jeg ikke har vondt?
Vet jo at å blø kan være ufarlig, men fytti så redd en blir :(
Dette MÅ jo bare gå bra!

Håper det har stoppet til i morgen.
 
får håpe spira klamrer seg fast! vi vil ha deg her til september!
får håpe det gir seg iløpet av natten!!
 
Nei, huff :( Håper det er en helt uskyldig blødning! Krysser fingrene for deg :)
 
Har allerede minsket litt, så om det har gitt seg til i morgen skal jeg puste lettet ut - for denne gang hvertfall! :)
Blir litt lettere å få sove nå tror jeg. Og så skal jeg på ul på onsdag, ikke så altfor lenge til.
Puh... LITT mer rolig nå hvertfall.
 
Jeg har ikke blødd i mine to svangerskap, men kjenner skrekken er der hver gang jeg skal på do, og det er jo rimlig ofte... Uff, krysser fingre for deg!!!
 
Åååh.. :/ Håper alt er fint!! Kryssr fingrene og håper det bare er sånn som du hadde sist !! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Håper det går over å at det er helt trygt, lest at det er maange som blør, så jeg har trua på at det går bra med deg:) har ikke blødd noe enda, og om jeg begynner å blø så blir jeg vel beskymret jeg også, skjønner deg 100%:) håper det gir sæ:)
 
Håper det går bra og er helt ufarlig.
 
Hvordan går det?!?!?!
 
hvordan går det? håper det har stoppa opp :)
 
Hyggelig dere tenker på meg! :)
Ja, nå har det nesten stoppa opp, bare litt brunt. Fortsatt ingen smerter, og er like kvalm fortsatt. :puke
Om jeg beholder denne spira kommer jeg til å bli religiøs. :gen053

For litt over en uke siden hadde jeg ingen anelse om at jeg er gravid, og nå er jeg livredd for å miste. Litt av en kontrast.

Er så godt å ha dere jenter! :) Kjempehyggelig å logge seg på til så hyggelige og oppmuntrende kommentarer :D
 
Back
Topp