Faen rier!! :o

Gratulerer så masse med en nydelig gutt <3 han ville vel bare feire jul sammen med dere i år :-) :-) :-) håper alt er bra med dere.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye!

fra app'en

Gikk å la meg tidlig i går så våknet opp til denne tråden når han allerede var født for lenge siden. Gratulerer så mye!!! Står alt bra til?

Gratulerer så mye!!! Så søt!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tusen tusen takk for alle lykkeønskningene, dere er supre!! ;)

Vis vedlegget 43522

Lille Felix kom til verden i en rekord fart kl. 23.32, er en kjempe sterk gutt <3 helt perfekt <3

Har ikke fått vekt og lengde enda. Jeg ligger fortsatt på fødestuen, mens pappaen er med på nyfødtposten.

Kommer tilbake med vekt, lengde og et bedre bilde siden ☺

Å hallepalle noe så nydelig<3 Gratulerer så mye med lille prinsen:-) håper alt står bra til:-)

Gratulerer så mye med lille travle prinsen! ! Håper alt er bra med dere ;) Han så jo helt perfekt ut ♡

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Tusen alle sammen!! :D
Det går kjempe fint med både mor og barn :)))
Det ble en uuuutrolig kjapp fødsel, er kjempe imponert over innsatsen og behandlingen på føden og nyfødtpost. Var jo masse leger på rommet under pressriene som sto parat til å ta seg av det lille nurket. Han ga lyd fra seg med en gang og klarte å puste selv..
Ligger med c-pap nå for å hjelpe lungene - må nok ligge med det i 2-3 uker +/-
Men han er sterk og slipper kuvøse og antibiotika sånn foreløpig :)
Han er 1656gr så er litt på pluss siden av gjennomsnittet, lengden er ikke målt enda - den måler di mest sannsynlig på onsdag..

Jeg er frisk og rask, oppe og går - kjenner faktisk ingenting :p
Ble ingen store rifter under fødselen, trengte kun 2 små "pyntesting"..
Kjenner at det er sårt og tungt å ikke kunne dulle og kose med han helt enda, men det skal det bli MASSEVIS av senere!! :D

Tusen alle sammen!! :D
Det går kjempe fint med både mor og barn :)))
Det ble en uuuutrolig kjapp fødsel, er kjempe imponert over innsatsen og behandlingen på føden og nyfødtpost. Var jo masse leger på rommet under pressriene som sto parat til å ta seg av det lille nurket. Han ga lyd fra seg med en gang og klarte å puste selv..
Ligger med c-pap nå for å hjelpe lungene - må nok ligge med det i 2-3 uker +/-
Men han er sterk og slipper kuvøse og antibiotika sånn foreløpig :)
Han er 1656gr så er litt på pluss siden av gjennomsnittet, lengden er ikke målt enda - den måler di mest sannsynlig på onsdag..

Jeg er frisk og rask, oppe og går - kjenner faktisk ingenting :p
Ble ingen store rifter under fødselen, trengte kun 2 små "pyntesting"..
Kjenner at det er sårt og tungt å ikke kunne dulle og kose med han helt enda, men det skal det bli MASSEVIS av senere!! :D

Åhh! Blir så rørt!! Så deilig å høre at det går bra med dere. Har tenkt skikkelig masse på dere. Håper dere får en flott jul.

Så godt å høre at han var så sterk når han kom ut:-)
Håper dere får en god jul og nyttår, sender masse masse gode tanker<3

Back
Topp