Faen rier!! :o

Tusen tusen takk for alle lykkeønskningene, dere er supre!! ;)

ImageUploadedByBV Forum1387061793.385740.jpg

Lille Felix kom til verden i en rekord fart kl. 23.32, er en kjempe sterk gutt <3 helt perfekt <3

Har ikke fått vekt og lengde enda. Jeg ligger fortsatt på fødestuen, mens pappaen er med på nyfødtposten.

Kommer tilbake med vekt, lengde og et bedre bilde siden ☺

Tusen tusen takk for alle lykkeønskningene, dere er supre!! ;)

Vis vedlegget 43522

Lille Felix kom til verden i en rekord fart kl. 23.32, er en kjempe sterk gutt <3 helt perfekt <3

Har ikke fått vekt og lengde enda. Jeg ligger fortsatt på fødestuen, mens pappaen er med på nyfødtposten.

Kommer tilbake med vekt, lengde og et bedre bilde siden ☺
Gratulerer!!!! Tårene triller av glede! Fint at alt gikk bra. Første februarbarnet er født! ❤️ Åhhhh, for en koselig jul det skal bli for dere. Håper alle prøver er i orden!

Gratulere sååå mye med lille prinsen!
For en nydelig krabat. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye!! Jeg er misunnelig! :D godt å høre at alt står bra til!

Gratulerer så mye! Håper alt går bra med begge to :)

Gratulerer med en flott prins <3

Oy, han hadde dårleg tid! Ikkje snakk om å bli 2014 baby nei Gratulera so mykje ❤ Blir ein snasen jul detta
(Detta gjer og mykje meir virkeleg for resten om at snart er det vår tur - nesten litt panikk )

Gratulerer så mye med en sterk gutt! Håper alt går bra med både han og dere :)

Gratulerer så masse! :)

Gratulerer så mye!!!! Helt uteolig å tenke på at febeuarbabyene våre begynner å komme..! Hjelp!! Hehe tiden går så fort!

Gratulerer! :D Jaja, da er februardamene offisiellt i gang ^^ men vi får no likevel håpe de klarer å komme seg litt nærmere februar resten av bølingen, ellers blir intensiven full ^^ kose deg så masse med den lille nydelige gutten :)

Så fin han er! Og veldig rart å tenke på at jeg selv har en så perfekt baby i magen :k) håper alt går bra med dere :)

Gratulerer så masse, kjære deg :)

Back
Topp