Faen rier!! :o

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Åååh, sitter her med rier og er på vei til føden nuuuuh!!
Dette er så alt for tidlig :(
Fødte nr 2 i uke 35, men nå er jeg jo ikke kommet til uke 31 en gang - LITT stressa nå ja...

Off, håpar detta ordnar seg! Er for tideleg med eit februar barn no! Lykke til! Tenker på deg!

Æsj da :( Håper det ordner seg når du kommer til føden!! Tenker masse på deg, lykke til ❤️ :)

Oioi, håper de klarer å stoppe det, fremdeles litt for tidlig for lillebaby!
Lykke til!

Oj oj.. lykke til!! For håpe de får stoppet det og at alt går bra!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi da, lykke til. Håper det stopper opp og at prinsen holder seg i magen en stund til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at de får stoppet det og at prinsen holder seg i magehuset en god stund til! Mange tanker sendes til deg <3

Lykke til! Alt for tidlig dette.. satser på at alt går bra! :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ojoj, håper det er falsk alarm! Masse lykke til, håper lillegutt holder seg inne litt lenger!

Lykke til. Håper mageboeren holder seg inne en stund til!!

fra app'en

Tusen takk alle sammen! :)

Var nok desverre ingen falsk alarm :/
Livmorhalsen var flatet helt ut, så da ble det lungemodningssprøyte og medisiner for å stoppe riene.

To timer etterpå var det 5cm åpning!:o
Så nå har jeg fått epidural og det ser ut til at det blir fødsel i løpet av natta.

Livmorhalsen var flatet helt ut, så da ble det lungemodningssprøyte og medisiner for å stoppe riene.

To timer etterpå var det 5cm åpning!:o
Så nå har jeg fått epidural og det ser ut til at det blir fødsel i løpet av natta.

Sniker, og ønsker deg masse lykke til! Dette går bra! :)

To timer etterpå var det 5cm åpning!:eek:
Lykke til C, dette skal gå bra!
Heier på deg!

OI! Sier som de over, dette skal gå bra! Masse lykke til :)

Masse lykke til <3

Dette går nok kjempebra selv om det er litt tidlig.
Krysser fingrene for dere :)

Dette går bra skal du se! Jeg fødte første mann i uke 28+4 og er en stor frisk toåring i dag:-) litt tid på nyfødt blir det, men du har jo kommet til uke 30 og det er kjempe bra! Bare å sende pm etterhvert om det er noe du vil snakke om. Masse lykke til med fødsel og alt! Sender en stor klem :-)

Back
Topp