Faen og....

mamma til Andreas

Betatt av forumet
Var på intervju idag hos manpower. Og no ringte de jammen meg og sa at jeg ikke fikk jobb pga at jeg hadde for stor familie der. Hallo 1 søster og 2 kusiner. Frister å ringe fomannen der og høre hva tull det e. Faen og jeg som trodde jeg hadde en sjanse å få jobb der. Har jobbet i nesten 7 år der før. Jævla dritt assa. [:@] Holder på å klikke no. Det e jo mange andre ser som har mye mere familie der enn meg.

så utrloig rart at du ikke fikk jobben pga at familie jobbet der...........
det var jo rart. jeg hadde ring de

Hva har det med hvordan du kan utføre en jobb eller ikke?[>:]
Er det mulig?[&:]

Det var så mye familie der at de ville ikke ha mere av de inn. Men de kunne jo tatt meg på en annen avdeling da. E skikkelig irritert no[:@]

Tenkte det samme. Jobbet der i 7 år og fikk aldri en klage. Møkka bedrift. [:'(]

jobbet du inne på kontoret som konsulent eller utleid?

Jeg var fast ansatt i en bedrift i nesten 7 år. pga nes skjering så var jeg en av de som måtte gå. No tar bedriften bare inn folk gjennom manpower og Bemex.  

Uff så kjedelig, håper du finner noe annet da du helt sikkert har god erfaring.

Syns det hørtes litt rart ut du kan jo gjør en kjempe god jobb uansett kor mange av dine slektninger som jobber der[:@]

Det er i produksjon på en fabrikk.

Den bedriften har visst lov til alt virker det som. Det finner alltid ett smutthull. Blir så forbanna på de som styrer der.[:@]

Sa en gang at jeg aldri skulle begynne der igjen. Har alltid vært bruk og kast der.  Tror kanskje jeg skal søke på noe vekter jobber i stede.

Back
Topp