FAEN I HELVETE#####

SillyDilly

Forumet er livet
Nå er jeg så sint at jeg kooooker![:@][:@][:@]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!

Jadda, for an JÆVLA fin familie jeg har!

Jeg, onkel og fetteren min hadde bursdag nå.

Så ringer morfar til onkelen min og fetteren min (sønnen hans og barnebarnet hans) for å si gratulerer med dagen og at han fører over 1500kr til dem hver. Så sier tanta mi at jeg hadde også hatt bursdag (for han ringte ikke meg engang) og da sa han bare "ja du får vell føre over 500 til hu da, for hu fikk jo tross alt bursdagave i fjor! Og da var jeg 18år og fikk 250 kr! Og denne mannen er STINN av gryn.

Til jul fikk fetteren min 1500kr til nytt playstation og jeg som faktisk TRENGER penger fikk igjen 250 kr!

Hva faen har jeg gjort? + at familien min liksom er "irritert" for at mormor har hjulpet meg så mye, så nå får jeg ikke mye hjelpen der heller. Jadda, drit bra at noen kan unne meg noe liksom, jeg som har det så jævlig bra økonomisk, og så mye støtte fra foreldrene mine[:'(][:@]

Herregud er det rart mormoren din har stilt opp for deg da? hun er jo den eneste du har hatt du kan stole på [&o]

Uff mye rart som skjer rundt deg vennen, jeg tror du bare må "blåse" i det og ikke tenke og irritere deg over dette. Da blir du gal til slutt..

MEN jeg skjønner du blir lei deg/irritert, helt klart.

Klem til deg.

skjønner veldig godt at du blir forbannet, men tror du bare får det enda verre om du går og irriterer deg over dette.

skjønner at det ikke er enkelt, men tror du bare må prøve og heve deg over det, og ikke la de (familien din) ødelegge for deg...

Husk at du har en ny liten familie nå, og de er mye viktigere enn alle penger som finnes....[:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Herregud er det rart mormoren din har stilt opp for deg da? hun er jo den eneste du har hatt du kan stole på [&o]

Uff mye rart som skjer rundt deg vennen, jeg tror du bare må "blåse" i det og ikke tenke og irritere deg over dette. Da blir du gal til slutt..

Klem til deg.

Takk!

Er bare så sint jeg. Skjønner ikke hva jeg har gjort[&o] HERREGUD! Jeg tok forresten ikke i mot pengene. Han kan bruke dem til å tørke seg i ræva for jeg skal ikke ha dem

ORIGINAL: ~Lucky~

Klem til deg.

Signerer! Du er så tøff og sterk du vennen!! Som må igjennom så mye, og allikevel er den fantastiske personen du er!!!!![:)]

ORIGINAL: Looney

skjønner veldig godt at du blir forbannet, men tror du bare får det enda verre om du går og irriterer deg over dette.

skjønner at det ikke er enkelt, men tror du bare må prøve og heve deg over det, og ikke la de (familien din) ødelegge for deg...

Husk at du har en ny liten familie nå, og de er mye viktigere enn alle penger som finnes....[:)]

signerer denne!!

ORIGINAL: ~Yakine~

Uff, vennen! [&o]
Skjønner godt du er frustrert og lei deg.
Men hev deg over dem, jeg husker godt hvor lei deg du ble i fjor når han gjorde det samme mot deg da, morfaren din altså... [8|][:'(] Sånne folk som det der er bare til for å bryte deg ned, så prøv å heve deg over det vennen! [:)]

Store klemmer fra meg og Sofie! [:)]

Takk for det!! Ja vet jeg ikke må bry meg om det, men er så vanskelig. Jeg vil si ifra til han jeg, gi han inn[:@][:@] Den dritten der. Jeg har så mye stygt å si om han.

Back
Topp