Faen, hun skriker!!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Hun bruker jo ikke skrike om kveldene når hun har lagt seg!![&o][&o][&o] Hva skjer`a???
Hun la seg 20min senere enn hun bruker da, så storebor fikk sovne først.
Jeg gir henne 5 minutter til...Ittiterende å høre på[:'(][:'(] Blir så lei meg når ungene ikke er flinke å legge seg...[:o]

Nå har jeg tatt henne opp. Prøvde å gi henne grøt, men hun ville ikke ha. Prøvde å gi henne yoghurt men hun ville ikke ha! Hun fikk litt vann på ei flaske.Hun har prompa litt i kveld...Vet ikke hva de har gitt henen i bhg i dag. De hadde grøt til lunsj....Men det tåler hun jo!

Skjønner det ikke!! La henne nå, hun skriiiiker som bare det...Håper det gir seg snart...Hun må jo sovne snart....[&:][&:]?

uff stakkars lille jenta da..[:(]
virker jo som det er no galt...[8|]

håper virkelig det gir seg snart. er så fælt når de skriker uten man vet grunnen. håper du finner ut a hva det er!!!!

men er jo ikke lenge siden han prøvde lure meg her.. to kvelder tror jeg det var. var sikker på det var no stein galt.. han hyyyyyyyylvræææælte, som om han hadde skikkelig vondt[&o] han tidde bom still når jeg satte han på gulvet.. ville leke han da sleipingen[8D]
har jo vært så snill å legge. er en engel igjen nå heldigvis!!!

Huff!![:(] Hun holdt det gående i nesten 50min. Nå er det stille! Har ikek turt meg inn enda da!![&:][8|]

bruker hun lang tid på å slutte når du tar hun opp? eller vært generelt grinete i dag? høres ut som ida når ida har ørebetennelse.. bruker laaang tid på å sovne og våkner ofte.. skriker og skriker.. helt utrøstelig innimellom.. [&:]

Neida, hun blir still ganske kort etter at je ghar tatt henne opp!! Det er vel flere tenner som plager henne tenker jeg!!

Uff.. stakkers.. jeg ville gitt hun noe smertestillende.. Det er visst driiitvondt å få nye tenner.. [&:] Ikke noe kjekt når de har så vondt..

ORIGINAL: Ida&Linn

Uff.. stakkers.. jeg ville gitt hun noe smertestillende.. Det er visst driiitvondt å få nye tenner.. [&:] Ikke noe kjekt når de har så vondt..
Ja, jeg får gjøre det!!! Hun er sikkert kjempe-overtrøtt i tillegg![:(][:(]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Mhm...  Sikkert skikkelig overtrøtt, ja.. Masse lykke til! [:)]

Takk!! Håper sambo kommer snart!! Han er så flink med henne, og hun er jo skikkelig pappadalt!!

Takk!! Håper sambo kommer snart!! Han er så flink med henne, og hun er jo skikkelig pappadalt!!

Hehe.. Ja, det er vanlig at jentene blir skikkelig pappaete.. Sånn er Ida og.. Glad sambo kommer hjem fra nordsjøen i natt. [:D]

Uff, håper inderlig hun kommer inn i rytmen snart[:)]

Hun skrek sånn i går kveld! Måtte til slutt ta henn eopp kl 22.30!! Da fikk hun kose med meg og sambo![:D] Hun fikk smake litt potetgull og da var alt OK! Sambo ga henne en stikkpille, vann og dentinox på tannkjøttet, og hun sovnet med en gang kl 23.30! Hun våknet kl 3 og skreik litt. Men sovna når jeg hadde trøsta litt!
Hun vakna kl 8, fikk ei flaske melk og sov videre til kl 10![:D]

Godt deg gikk bedre etterhvert da![:D]

Det kan jo være som du sa p.g.a. tenner, eller p.g.a at hun var overtrøtt, ellers kan det kanskje også være som Ihne var inne på, at det er fordi hun har begynt i barnehagen? Mange nye inntrykk som skal bearbeides vet du.

Promp trenger ikke være noe spes. de har spist, Isabelle kan få mye luft hvis hun spiser eller drikker for fort, da kommer det ofte litt luft med også. Ellers har jeg merket at hun får mye luft i magen av brød som inneholder mye frø av forskjellig slag, og altfor grovt skal de jo heller ikke ha, så vi har begynt å bruke mye landbrød o.l. (selv om jeg synes det er et veldig kjedelig brød).

Back
Topp