mammatil2jenter
Forumet er livet
nei nå får vi ikke opp båten til huset allikevel,,han i terengtransport klarte ikke å få det til.. det er VELDIG TRANGT OG SMALT.. men han var her og så for noen dager siden og meinte at det skulle gå...men men,samboer som skulle pusse og styre med den i vinter..
men nå må den stå utendørs en annen plass hos en båtforhandler..[:(][:(][:(] dette var KIIPT..
*nå ser jeg bare 1000lappene flyr*[:(][:(][:(] synes VIRKELIG SYND PÅ SAMBOER..
HAN i TT fikk ødelagt noe på krana si også,men det skal jammen med ikke jeg betale hvertfall..
den regningen skal jeg se[8|]båten skulle løftes over huset våres osv.. han som skulle gjøre det banna og steika..
HVA KAN JEG GJØRE FOR AT SAMBOER SKAL HA EN GOD DAG I DAG...?føler dette kan bli litt av en dag.. han har spadd for livet og ordna og styrt for å få båten opp til huset. saget ned trær osv,,..
*kanskje jeg kunne fødd i natt*da hadde han hatt noe annet å tenke på stakkars..
*ALT DET DERE SLITET FOR Å FÅ DEN HJEM TIL INGEN NYTTE..[:(][:(][:(]*
men nå må den stå utendørs en annen plass hos en båtforhandler..[:(][:(][:(] dette var KIIPT..
*nå ser jeg bare 1000lappene flyr*[:(][:(][:(] synes VIRKELIG SYND PÅ SAMBOER..
HAN i TT fikk ødelagt noe på krana si også,men det skal jammen med ikke jeg betale hvertfall..
den regningen skal jeg se[8|]båten skulle løftes over huset våres osv.. han som skulle gjøre det banna og steika..
HVA KAN JEG GJØRE FOR AT SAMBOER SKAL HA EN GOD DAG I DAG...?føler dette kan bli litt av en dag.. han har spadd for livet og ordna og styrt for å få båten opp til huset. saget ned trær osv,,..
*kanskje jeg kunne fødd i natt*da hadde han hatt noe annet å tenke på stakkars..
*ALT DET DERE SLITET FOR Å FÅ DEN HJEM TIL INGEN NYTTE..[:(][:(][:(]*