faen faen faen

nemi.marselia

Forumet er livet
pokkerns hælvetes fetta på dovre faens rævpulte satan rederi jævelskap

di har klart å "glømme" å sette sambo opp på neste skift så han får ikkje reise ut på sjøen å må bi heime i 5 uke t.

men vi fikk heldivis krangla åss t at di betalte ut familietrekket då, men då tjene han dåliar einaste då[:'(]

vi får muligens ta å sjukemelle sambo ja (han har heldivis grunn t d å)

sjønne ikkje korsen di klare å glømme d når han har vært dær nede neste 1 gong i uka å minna di på d

d kan jo være at en falle fra då så han får reise,

både han å æ kommer t å gå på væggan snart om vi ska gå oppå kværandre i ennu 5 uke t

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

hehe... åja så det er ikke bare kos å ha han hjemme da [8D]

nei ikkje heilt
ser han jo 24 tima i døgne då å han som di fleste andre mannfolk kan irritere en gråstein

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

syns det hadde vært koselig jeg da[:D]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Hehe, sorry at jeg ler litt her for meg selv, men slik er det hos oss også. Helt utrolig hvor fort man går lei av hverandre når man går oppå hverandre 24/7!

litt godt at nån sjønne d
men d e jo godt før Katarina då

jeg og sambo har vært sammen nesten daglig i over 3 år nå[8D]
eneste han er borte, er èn mnd i året.. ellers så er han hjemme.. å jeg elsker det[8D][;)]

ORIGINAL: *~Skjønningene~*

syns det hadde vært koselig jeg da[:D]

Å du nemi altså..du e så artig ...[:)][:)] (elsker å høre div versjona av bainnskap..)

Men håpe d ordne sæ..d  e jo fan ei pina å måtte glo på mannen så lenge om gangen,når man ikke e vant til d..

Mens æ hadde blitt kokko om min mann sko være borte i 5 uka..

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Å du nemi altså..du e så artig ...[:)][:)] (elsker å høre div versjona av bainnskap..)

Men håpe d ordne sæ..d  e jo fan ei pina å måtte glo på mannen så lenge om gangen,når man ikke e vant til d..

Mens æ hadde blitt kokko om min mann sko være borte i 5 uka..

hehe[8D]

vi har jo hatt d sånn sia vi starta å være sammen.
men d verste e jo at vi tapa en masse pnega på at rederiet jør feil

da hadde jeg blitt glad,,, tror jeg,,, kanskje ikke 5 uker til hadde passet, men ett par uker ekstra hadde jeg ikke hatt noe i mot,, er snart bare 2 uker til min drar bort i 5 uker til, kunne godt tenkt meg å hatt han hjemme litt til..

ORIGINAL: *Tøtta ruger*

da hadde jeg blitt glad,,, tror jeg,,, kanskje ikke 5 uker til hadde passet, men ett par uker ekstra hadde jeg ikke hatt noe i mot,, er snart bare 2 uker til min drar bort i 5 uker til, kunne godt tenkt meg å hatt han hjemme litt til..

har hatt han heime sia i april så bynne å bi lei han[8D] neida men d e litt slitsomt¨å gå oppå kværandre spesielt får han bynne å bi rassløs å kjeda sæ

ORIGINAL: snikende ullteppe

har hatt han heime sia i april så bynne å bi lei han[8D] neida men d e litt slitsomt¨å gå oppå kværandre spesielt får han bynne å bi rassløs å kjeda sæ
hihi,, har han 5 ukers turnuser hele tiden han også? det har min, å det er lett å venne seg på at han er borte i 5 uker, derfor blir man vel litt rastlaus å lei om man må gå hjem lengre..

ORIGINAL: snikende ullteppe

hihi,, har han 5 ukers turnuser hele tiden han også? det har min, å det er lett å venne seg på at han er borte i 5 uker, derfor blir man vel litt rastlaus å lei om man må gå hjem lengre..

ja han har vanlivis 5 uker heime å 5 uker borte.

Back
Topp