Faen faen faen

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Sto og laga mat istad da jeg plutselig kjente noe som rant ut av meg. Tok to sekunder før jeg skjønte at jeg ikke tissa.
Løp ut på do og blør. Rødt. Masse.

Har ennå ikke vondt men sitter i sofaen og bare venter.

På dager som dette skulle jeg ønske jeg bodde litt nærmere legevakta enn to timer
[emoji24]
 
Sniker fra mars...huff,det er helt forferdelig [emoji171]håper det er uskyldig[emoji171]du kan nå ringe legevakten å høre hva de har å si? Hvor langt er du på vei?
 
Sniker fra mars...huff,det er helt forferdelig [emoji171]håper det er uskyldig[emoji171]du kan nå ringe legevakten å høre hva de har å si? Hvor langt er du på vei?

Er 10+5 i dag..
Vet liksom ikke hva legevakta kan si/gjøre.. går til legen i morgen tidlig her iallfall..
Hadde ul på torsdag og så at hjertet slo men ikke sjekk av noe annet så jeg får jo bare håpe..
Sitter pip stille og kjenner etter om det blør liksom [emoji849]
 
Kjenner ei som hadde styrtblødning i uke 11 uten at de fant noe galt eller noen grunn til blødningen. Lykke til!
 
Åh nei!! Huff, så skrekkelig opplevelse! Håper håper det er uskyldig. Klem til deg.
 
Er ca to timer siden nå og har ikke blødd mer og ikke vondt.
Sitter som en pinne i sofaen og går som en nittiåring..

Det kan ikke gå galt igjen!! [emoji20][emoji20][emoji20]
 
Uff, så fryktelig!! [emoji85] bra du ikke har smerter! Krysser fingrene for at det er uskyldig [emoji173][emoji173]
Men sikkert lurt å ringe legevakten for å være helt sikker?

Stor klem [emoji173]
 
Huff, så skummelt! Har du snakka med lege eller jordmor? Krysser alt jeg kan for deg og håper det er en uskyldig blødning [emoji173]️ Klem
 
Får helt vondt av å lese dette, og håper veldig på at det ikke er noe galt [emoji173]️
 
Er 10+5 i dag..
Vet liksom ikke hva legevakta kan si/gjøre.. går til legen i morgen tidlig her iallfall..
Hadde ul på torsdag og så at hjertet slo men ikke sjekk av noe annet så jeg får jo bare håpe..
Sitter pip stille og kjenner etter om det blør liksom [emoji849]

De får ikke gjort så mye hvis de ikke har doppler eller ul,men de kan gi deg henvisning til ul å ringe sykehuset så du kan dra på dit i morgen tidlig.krysser alt for deg at d er uskyldig [emoji171]har hørt flere historier om sånne blødninger å d har gått bra[emoji171]masse lykke til[emoji254]
 
Huff for en fæl opplevelse. Håper alt er bra med den lille hvert fall.
 
Håper det er uskyldig! Ingen smerter er i hvertfall et godt tegn. Lykke til imorgen :)
 
Back
Topp