Faen asså

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Sitter her og leser de heftige mme diskusjonene, og vips har jeg spist opp en hel sjokolade [:@][&:] Jeg slanker meg jo [:-]

Over 2000 kcal var det [X(]

Dårligsamvittighet [:(]

Sånnt er kjedelig!!
Kan jeg stille ett spørsmål forresten? Kanskje du vet.. Hvor mange kalorier skal man ha i seg i løpet av en dag, sånn ca? Skal sette i gang med slanking jeg og, men er ikke så inne på dette her... [8|]

ORIGINAL: Rebecca85

Sitter her og leser de heftige mme diskusjonene, og vips har jeg spist opp en hel sjokolade [:@][&:] Jeg slanker meg jo [:-]

Over 2000 kcal var det [X(]

Dårligsamvittighet [:(]

Det er tross alt 16 mai idag[:D][:D][:D][:D]

Vanlig er vel ca 1300, men trener man og sånn skal man ha en del mer.. Vet ikke helt hvor mye jeg skal ha, men ganske sikker på at det ikke er en stor sjokolade på over 2000kcal [:'(][:D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Najila

Sånnt er kjedelig!!
Kan jeg stille ett spørsmål forresten? Kanskje du vet.. Hvor mange kalorier skal man ha i seg i løpet av en dag, sånn ca? Skal sette i gang med slanking jeg og, men er ikke så inne på dette her... [8|]

Varierer fra person til person. MEn det vanlige hvis man vil gå ned i vekt er mellom 1500-2000 kcal per dag.

Da kan jeg spise 1 sjokolade og ikke noe mer den dagen [:D][8D]

ORIGINAL: Rebecca85

ORIGINAL: Najila

Sånnt er kjedelig!!

Varierer fra person til person. MEn det vanlige hvis man vil gå ned i vekt er mellom 1500-2000 kcal per dag.

Da kan jeg spise 1 sjokolade og ikke noe mer den dagen [:D][8D]

Jepp. Eller en Grandiosa. [8D]

[:D] En halv grandiosa og en liten sjokolade blir bra [8D]

Jammen det er lov på 16 mai. [:D]

1300 kal, det er jo ingenting det. Tenk hvor mye man må trene for å kunne unne seg litt da[8|]kan bli skremt av mindre.... hehe

Back
Topp