Fader!!! sitter faen stuck her, og..

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Sambo skal jobbe overtid ikveld..yeah!!! han er ikke hjemme før i 9-10 tia, og vi har ikke mat i huset!! ser ut til at jeg må gå 3 mil per vei idag ja..for å komme til butikken! gooood tur til meg ja!

ingen som ville komme med noen motiverende ord til meg? neivel..[8D]

Nåh så snilt:)

bor på Forsand, på Helle jeg..tror ikke det er flere her inne som bor her nei...[8|]

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

aner ikke hvor det er engang [8D]

nei sant:D bor så langt på landet atte;)

ORIGINAL: PlatinaBlondina

huffda..går det ikke en buss? eller bestill taxi..er dyrt men,du kan jo ikke gå så langt[8D]

nupe null buss her..
kanskje jeg overdriver med 3 mil altså, men det tar ca 10 min et kvarter å kjøre med bil..

Så kjedelig da...

Du har ikke noe i fryseren du kan bruke da? Så slipper du en så lang tur?

Hvis du har noe frosne pølser, noen stykker med kjøtt osv i fryseren og kanskje noe pasta i skuffen og noe hermetikk så kan du få til en middag?

Hvis du leter og legger ut her hva du finner, så kan vi sikkert hjelpe deg med en "kriseoppskrift"?

ORIGINAL: *mammantilprinsene*

Sambo skal jobbe overtid ikveld..yeah!!! han er ikke hjemme før i 9-10 tia, og vi har ikke mat i huset!! ser ut til at jeg må gå 3 mil per vei idag ja..for å komme til butikken! gooood tur til meg ja!

Sykkel er helt klart løsningen her.. Eller sitte på med en nabo.. (Les: alle som bor under 1 km fra deg...)

har heldigvis et helt lager i frysen og på matboda..kom virkelig ikke på at jeg hadde det..meeeeeen vi tok oss en tur..gikk ca halvveis..og det tok en good time...såh det er drygt å gå dit iallefall..

Sykkel er ikke godt når man har 2 små...og ikke har sånnen sykkeltilhenger

Forsand??? ved Oanes(ja,ikke helt da men...[8D])??[:)] da bor vi ikke så veldig langt fra hverandre...[:)]

Back
Topp