Fader så skummelt..

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Skulle fyre opp i ovnen hjemme nå, brukte fyrstikker og i det jeg tenner fyrstikken så spretter en bit av med fyr på mot meg[&:] traff meg i håret bak ved øret for jeg snudde meg i det jeg så den spratt..nå har jeg da lite brannsår bak øret og litt smeltet hår i det området[:'(] gjør skikkelig vondt[&o] tenk om det tok fyr og jeg nå satt her skallet [>:][8D]

Så fra nå av er det lighter!![:)]

uff hørtes skummelt ut ja [&:]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Vera gla du ikkje hadde masse spray i håre då, for DÅ hadde du vore skalla..[:D]

Lurer på hva mannen hadde sagt når han kom hjem da[:-] skallet og halvsvidd kjærring i sofaen [8D]

ORIGINAL: hopsideisi

auuu[&:]  skummelt!!  nei fyrstikker er ikke til å stole på..

Nei de er ikke det..heldigvis spratt den på meg og ikke snuppa som sto ved siden av..det gjør veldig vondt[:'(]

ORIGINAL: Rebecca85

Vera gla du ikkje hadde masse spray i håre då, for DÅ hadde du vore skalla..[:D]

Lurer på hva mannen hadde sagt når han kom hjem da[:-] skallet og halvsvidd kjærring i sofaen [8D]

Beklager men.. haahaha...[:D] Fekk sånn tegneseriebilde ala Tom og Jerry fram i håve..[:D]

hadde vert lækkert [8D]

obs.... hehe... syntes jeg ser det.. bra det gikk som det gikk da.. kunne jo ha endt opp med skikkelig sommersveis!

ORIGINAL: Danderfluffy

aldri aldri dra fyrstikken mot deg[;)]
godt det gikk bra[:D]

Jeg gjorde faktisk ikke det...derfor jeg ble så sjokkert [:-]

Back
Topp