fader og

juliejepp

Elsker forumet
tror jeg går på veggen idag..klarer ikke og sitte stille..og jeg sjeeeeeder meg...ikke vits og gå og legge seg heller..har så urolige føtter så da er det strakt opp og gå igjen..håper babyen kommer snart...vil bli normal igjen...føler jeg har vært gravid i 3 år nå....jeg er en elefant

klage klage klage..kunne egentlig ha skrevet i det uendelige om hvor synd det er i meg,men dere skal slippe[:D]

ORIGINAL: nate85

*sender fødestøv til julie*

Håper du våkner i natt med masse vondt, og vips så er babyen ute[:D]

Eidt; ikke det at jeg unner deg voldt altså, men en fødsel gjør gjerne vondt[;)]

tusen takk..håper det funker..hadde jeg nå enda gidda og prøve noe kjærringråd..det eneste jeg har prøvd er fårikål og fullmåne...[:D] funka dårlig må jeg si

ORIGINAL: juliejepp

Eidt; ikke det at jeg unner deg voldt altså, men en fødsel gjør gjerne vondt[;)]

tusen takk..håper det funker..hadde jeg nå enda gidda og prøve noe kjærringråd..det eneste jeg har prøvd er fårikål og fullmåne...[:D] funka dårlig må jeg si

Hvordan prøver man kjerringrådet fullmåne? [;)] Hehe, skal ikke si noe jeg, for månen virket inn på meg. Vannet gikk med et plask.

Krysser fingrene for at det skjer noe snart [:)]

ORIGINAL: Zerlina

Hvordan prøver man kjerringrådet fullmåne? [;)] Hehe, skal ikke si noe jeg, for månen virket inn på meg. Vannet gikk med et plask.

Krysser fingrene for at det skjer noe snart [:)]

hehe ja ikke sant..så lat er jeg...[:D]
takk for kryssede fingre

Hehehe, huff det høres slitsomt ut å være gravid i 3 år [8D]
Sender litt fødestøv jeg [:D]

*Blåse fødestøv på Julie*

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: rilo

Jeg også. Tvi tvi!!!!
Når var termin igjen? Husker ikke, sorry.... Men er like om hjørnet, er den ikke???

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Hehehe, huff det høres slitsomt ut å være gravid i 3 år [8D]
Sender litt fødestøv jeg [:D]

Sign, håper det skjer noe snart. Lykke til!

ORIGINAL: *NinaK*

ORIGINAL: rilo

Jeg også. Tvi tvi!!!!
Når var termin igjen? Husker ikke, sorry.... Men er like om hjørnet, er den ikke???

ja den er på søndag[:)] får heldigvis ikke gå så lenge overtid pga at jeg blir sett på som risikofødsel.skal på overtidskontroll på ons..

Løkke te, og håper bebis får nok snart og vil ut i frisk luft[:D][:D]

om en time så er jeg offesielt på overtid......[8|]

har hatt murringer og småtak i hele helga...men det blir liksom med det..og igår gikk slimproppen..

håper noe skjer snaaaaaart!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Tuten

om en time så er jeg offesielt på overtid......[8|]

har hatt murringer og småtak i hele helga...men det blir liksom med det..og igår gikk slimproppen..

håper noe skjer snaaaaaart!!!!!!!!!!!

Oioioi!!! DA gjetter jeg at det ikke blir noen overtidskontroll på deg!!! [:D]
ja hvordan var det det dær funka? kan ikke den gå lenge før fødsel?

da kan jeg snart kalle meg tobarnsmor[:D]

var innom føden idagtidlig for registrering.jeg var litt beskymret for det hadde vært lite liv de siste dagene..
hu dreiv og åla slik at det ble vanskelig og finne en jevn lyd.så da ble det ul...alt var bra med lille,men jeg har litt lite fostervann..
så da blir jeg satt igang imorgen klokken 8...[:)]

har ikke anelse hva det innebærer,men har hørt at det varrierer veldig...
skulle egentlig ha pakket fødebaggen,men slo litt rot i sofaen etter jeg la malin..må vel gjøre det snart..muligens ta en dusj og[:D]

vææææææææææææææææææææææææ[:D][:D][:D][:D]

Oi, oi, oi!! Så spennnende!! [:D][:D][:D]
Jeg ble satt igang med Dina. Begynte med modningskur kl 8 onsdag 17. juni og fødte kl 01.50 18. juni. Men det starta litt av seg selv natt til onsdag med litt maserier og slikt hos meg da.. Men pleier som regel å gå tålig fort når en blir satt igang. Fikk beskjed om at det er sjelden det tar dagesvis før bebisen kommer. Så i mårra på denne tia, så satser mi på at du har en heeelt fersk bebi i armene[:D][:D][:D]
Masse lykke til!!![:D][:D]

Så spennende!!! Det går nok så fint atte! Masse lykke til i morra [:D]
Tenk \, snart har du 2 små krapyl!! [:D]

ORIGINAL: siven79

Iiiiiiiih! Så spennende. Da må jeg jo bo på BV i morgen da. [:D]

Kanskje det starter av seg selv i natt vettu.
Jeg synes ikke det var noen forskjell på å bli satt i gang og å starte naturlig.

Du ble ikke strippet mens du først var inne? Det kan hjelpe på å få i gang maseriene til å bli ordentlige rier.

takk for de ordene[:)]..jeg har hørt så mye skrekkhistorier om og bli satt igang.
nei ingen stripping her i gården.
ja jeg begynner og lure på om noe er på gang her...det er noen gode tak i rykk og mage.men ikke noe jevnt enda..

Back
Topp