Fader da!

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
jeg gikk på kjøkkenet, tok meg et kakestykke og en cola. Når jeg åpna korka og snudde den stod det "kakemonster" Inni[8|]

Altså, jeg vet jo jeg har spist halve kaka alene men jeg trenger jo ikke bli minnet på det![8D] [:D]

hehe, den kom på rett tid og sted [8D][;)]
Åh, fikk løst på kald cola nu, men kan ikke drikk den.. Får så vondt i magen sia da e så mye sukker i den og e ikke tål verken sukker eller fruktsukker. Ikke kan e være sunn og heller ikke usunn[:'(][>:][:o]

Hehe[;)]

Huff:s er så glad jeg kan spise hva jeg vil! Men hva spiser du da?[8|]

hehe, måtte flira litt når eg leste d. ditt KAKEMONSTER[:D] (d e jo helg å då e vel alt lovt å spisa, ehhh)

åååååh, nå frista du skikkelig her *løperåhenterfruktsalatenmin* for her må jeg vente til lørdagen.. hehe..
hehe.. men jeg måtte le litt for meg selv her nå.. hehe.. passa jo litt i denne settingen den korken [:D]

Hehe kakemonster ja...Den tok kaka[:D][:D]

ORIGINAL: t0mmelise

åååååh, nå frista du skikkelig her *løperåhenterfruktsalatenmin* for her må jeg vente til lørdagen.. hehe..
hehe.. men jeg måtte le litt for meg selv her nå.. hehe.. passa jo litt i denne settingen den korken [:D]

Den kaka der er farlig god altså! Spist halve alene.. I begynnelsen var den ikke så god (for jeg liker egentlig ikke kake så godt, og det var liksom en vanlig kake) men den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg tar et stykke [;)]

... Jeg vil å ha fruktsalat! Jeg er litt småsyk så jeg tar meg lov til å spise litt godis og drikke brus.. Selv om jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal gjøre det i ukedagene :p Unntatt en bok/glassflaske Cola om dagen ;P

en boks.. ikke en bok[8|]

ORIGINAL: Sl0th

Hehe[;)]

Stort sett alt e har lyst på, selv om e får vondt i magen[8D] Fikk diagnose fruktosemalabsorpsjon for 2 år sia(t jul) dvs at tarman ikke tar opp sukker/fruktsukker, det bare renn rett igjennom og i do... [8|] Også får e vondt fordi e får innvendig allergi av sukker og fruktsukker.. MAO e e allergisk mot sukker og fruktsukker[:(]
Det e heldigvis ikke farlig å spis sukker/fruktsukker, men bare ekstremt ubehagelig. Men enkelte matvarer tål e beir enn andre. Så under sv.skapet tålte e alt sia hormonene skjulte sykdommen. Men nu må e begynn på ny testundersøkelse for å kartlegge ka e tål og ikke tål.
Alle typer løk tål e ikke. Bi dårlig til og med av løksafta.

Hahaha! :D Fikk du den midt i fleisen lissom :p Så morro!

Jeg fikk en lapp i kjøleskapet av sambo. "Ikke spis denne, for den er MIN" på en muffins fra 7/11 da jeg gikk gravid[:(][:(] Ikke så rart heller, siden jeg spiste omtrent alt jeg kom over.
Nå har jeg heldigvis ingen søtsug overhode! =D Tror det er godt for kroppen min. hehe!!

ORIGINAL: Sofie.

Hehe[;)]

Stort sett alt e har lyst på, selv om e får vondt i magen[8D] Fikk diagnose fruktosemalabsorpsjon for 2 år sia(t jul) dvs at tarman ikke tar opp sukker/fruktsukker, det bare renn rett igjennom og i do... [8|] Også får e vondt fordi e får innvendig allergi av sukker og fruktsukker.. MAO e e allergisk mot sukker og fruktsukker[:(]
Det e heldigvis ikke farlig å spis sukker/fruktsukker, men bare ekstremt ubehagelig. Men enkelte matvarer tål e beir enn andre. Så under sv.skapet tålte e alt sia hormonene skjulte sykdommen. Men nu må e begynn på ny testundersøkelse for å kartlegge ka e tål og ikke tål.
Alle typer løk tål e ikke. Bi dårlig til og med av løksafta.

Huff:s Det kan ikke være noe særlig.. [:'(]

Hahaha! :D Fikk du den midt i fleisen lissom :p Så morro!

Jeg fikk en lapp i kjøleskapet av sambo. "Ikke spis denne, for den er MIN" på en muffins fra 7/11 da jeg gikk gravid Ikke så rart heller, siden jeg spiste omtrent alt jeg kom over.
Nå har jeg heldigvis ingen søtsug overhode! =D Tror det er godt for kroppen min. hehe!!

Hehe.. Heldig er du som ikke har noe søtsug.. HAdde det ikke i begynnelsen, men nå er det kommet for fullt! Tror aldri jeg kommer til å ta av meg det jeg la på meg mens jeg var gravid! ;P

ORIGINAL: t0mmelise

Den kaka der er farlig god altså! Spist halve alene.. I begynnelsen var den ikke så god (for jeg liker egentlig ikke kake så godt, og det var liksom en vanlig kake) men den blir bare bedre og bedre for hver gang jeg tar et stykke [;)]

... Jeg vil å ha fruktsalat! Jeg er litt småsyk så jeg tar meg lov til å spise litt godis og drikke brus.. Selv om jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal gjøre det i ukedagene :p Unntatt en bok/glassflaske Cola om dagen ;P

Koooooos deg du [:)] Det fortjener du [:)]
Godt å høre at du likte kaken :) frukt salaten var ikke god nok i dag [:D] så nå har jeg hatt ei bolle og en kopp kakao :) MÅTTE ha noe [:D]
det søtsuget er helt sykt altså.. verre enn når vi var gravid joo [:-][:-]
åååå, iskald glass cola er det beste som finns :) savner det jah.. har ikke drukket brus siden før fødselen jeg [:-] snuppa har litt problemer med luft i magen fra før så jeg har virkelig ikke turt å prøve.. men åååååh, cola er jo såå jammiiii.. men men :)

Goood bedring :)

Hahaha!!! [:D]

Back
Topp