Fader altså...

Hvordan går det med deg?

Takk for at du spør :)

Jo det går greit, blødningen har stoppet igjen. Det er jo ulikt de andre abortene, der det har blødd mer og mer.... så dette er rart. Jeg er også fortsatt kvalm i blant, dette er heller ikke likt som abortene, siden jeg da mistet alle symptomer.

Så jeg er usikker og forvirret...tørr ikke håpe for mye. Skal på TUL om 1.5 uke, det blir meeeeget spennende. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å vente 1.5 uke. :p
 
Jeg var på ultralyd i dag, har blødd ganske mye denne gangen, men mest brunt. Fikk konstatert i dag at det kommer fra morkaka. Krysser fingrene for at dine blødninger er uskyldige også :Heartred
 
Krysser fingre og alt som er for at du slipper å gå gjennom dette en gang til♥️
 
Da har jeg begynt å blø litt igjen....ikke mye, en liten utvannet blodflekk på papiret hver gang jeg tørker meg... men likevel.. :sour:

Er så redd for MA! Vil myyyyye heller spontanabortere!!
 
Da har jeg begynt å blø litt igjen....ikke mye, en liten utvannet blodflekk på papiret hver gang jeg tørker meg... men likevel.. :sour:

Er så redd for MA! Vil myyyyye heller spontanabortere!!
Uff. Det må være så utrolig stressende å gå sånn å småblø uten å vite om det er ufarlig eller ikke.
 
Uff, ikke noe kjekt å vente. Er det mulig å få flyttet timen?
 
Uff, ikke noe kjekt å vente. Er det mulig å få flyttet timen?

Nei desverre, de hadde ikke noe ledig. Jeg har ringt private gynokologer også men de har jo ikke noe ledig på kveldstid. Jeg kan jo ikke så ofte på dagtid pga jobb.
 
Du får ikke hcg prøver hos legen? :Heartred Så slipper du å gå å vente på tul :Heartpink

Hadde ikke fått resultatet særlig før onsdag uansett. Måtte jo ha tatt en i morgen og en på mandag...hadde fått svaret på onsdag, som er samme dag som tul :p
 
Nei desverre, de hadde ikke noe ledig. Jeg har ringt private gynokologer også men de har jo ikke noe ledig på kveldstid. Jeg kan jo ikke så ofte på dagtid pga jobb.
Hvor I landet holder du til? Jeg har vært på Høvik. De har jeg får både med en gang og på ettermiddagen
 
Back
Topp