Fader alstå

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Nå klikker jeg snart !
Limewire fubnker jo ikke lenger så hva bruker man da?
Alt hva jeg laster ned funker ikke, enten er det virus på det, ellers så er det tregt, eller så finner den nesten ingen sanger.
Lastet ned itunes nå siden det er ganske populært men der koster det fader meg 8 kr sangen.
Når man har lastet ned 20 sanger så har man jo bet like mye for ei brent plate som ei kjøpeplate da !

Hva bruker dere?

youtube[8D]
Alle har advart oss mot limewire for det er bare full av virus og dritt og tar knekken på pc`en..

ORIGINAL: leonorasmamma

youtube[8D]
Alle har advart oss mot limewire for det er bare full av virus og dritt og tar knekken på pc`en..

du kan vel ikke laste ned sanger fra youtube??

Bruker vuze [:)]

LimeWire er piss og tar opp alt for mye minne. Last ned uTorrent, det er et lite program og er enkelt å bruke. Så finner du jo torrents hvor som helst på nettet, trenger ikke søke kun gjennom uTorrent.

ORIGINAL: *BV addict*

DYTT !

Jo, det kan du.

Skaff deg Youtube Downloader.

ORIGINAL: Speedsjarken

LimeWire er piss og tar opp alt for mye minne. Last ned uTorrent, det er et lite program og er enkelt å bruke. Så finner du jo torrents hvor som helst på nettet, trenger ikke søke kun gjennom uTorrent.

Link??

ORIGINAL: Cinnamon*

DYTT !

Jo, det kan du.

Skaff deg Youtube Downloader.

Laste ned musikkvideoer da?
Jeg skal ikke ha video men musikk som jeg kan brenne på cd

ORIGINAL: icebaby

Bruker wimp [:)]
99 kr i mnd og tilgang til all musikk.

Får vel ikke lastet ned derfra??

Laster ikke ned uten å betale for det. Har spotify som jeg betaler 99 kr for i mnd.

youtube[8D]

Nei ikke laste ned, men høre på de der og da[8D]

ORIGINAL: Pijah

Laster ikke ned uten å betale for det. Har spotify som jeg betaler 99 kr for i mnd.

Sambo sier man ikke kan laste ned derfra?

Bruker YouTube! Fantastisk!! Konverterer videoene til mp3 og legger de i iTunes. Rett og slett genialt!! Trenger ikke laste ned noe program for å gjøre det heller.

http://www.utorrent.com/

Frostwire er det samme som limewire nesten:D veldig greit!!!

youtube[8D]

JO [:)]

Back
Topp