Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter, tenker om noen skulle forandre seg innen ungen kommer ☺ men er man trygg på personen kan man sikkert spørre nå og☺
Hva velger dere faddere ut ifra? Hvor mange? Og velger dere par ?
Vi har tenkt det samme, å ha søsteren til samboern,men usikker på om vi skal ha ste søsteren min eller en av mine bestevennerJeg har ingen søsken, og har heller ingen stor tilknytning til noen i slekta så her blir det vel å velge min nærmeste venninne om hun vil og samboers søster som også er en god venninne av meg. Så jeg tenker å ha to stk

Vi har tenkt det samme, å ha søsteren til samboern,men usikker på om vi skal ha ste søsteren min eller en av mine bestevenner![]()
Vet der er dem som har hatt det i navnedagBlir ikke dåp her. Har man fadder for det?
Vi har fire faddere til hver av barna. Og de fire er en blanding av 1-2 av søsknene våre, 1-2 besteforeldre og 1-2 venner av meg eller mannen. Minstemann får bare venner av oss for alle i familien har vi allerede brukt. Vi har valgt å ikke ha begge i et par, vi har ønsket å heller binde flere av vennene våre til barna og familien, velger man par blir det jo halvparten så mange familier. Men her det ulike meninger. Man kan velge 2-6 faddere.Hva velger dere faddere ut ifra? Hvor mange? Og velger dere par ?
Høres veldig lurt utVi har fire faddere til hver av barna. Og de fire er en blanding av 1-2 av søsknene våre, 1-2 besteforeldre og 1-2 venner av meg eller mannen. Minstemann får bare venner av oss for alle i familien har vi allerede brukt. Vi har valgt å ikke ha begge i et par, vi har ønsket å heller binde flere av vennene våre til barna og familien, velger man par blir det jo halvparten så mange familier. Men her det ulike meninger. Man kan velge 2-6 faddere.

Nei ville ikke trodd det, blir i hvertfall uoffesieltBlir ikke dåp her. Har man fadder for det?