Faddere...

~ruby~

Forumet er livet
Flere barnedåp tråder her i dag.... [:D]

Dere som skal døpe (eller har) hvem skal dere ha som faddere?

Søsken? Venner? Hva? [:)][:)]

Denne gangen skal en veldig god venninne av meg være (hun skal også bære)
min søster (endelig er hun gammel nok [:)])
og et vennepar av oss....

her blir det min mamma,pappa og store søster og thor runes mamma pluss en god venn av oss[:)]

mine foreldre og sambos foreldre. Mine skal også være gudforeldre siden sambos sine er skilt.

Her blir det brødrene våre, to venner og søskenbarnet til Julie[:)]

Til faddere skal vi ha min lillesøster viss presten godkjenner det, blir 14 i sommer, men regner med det går bra. Haakon sin bror og en god venninne av meg. Tror vi skal bære opp selv, og la broren hans ta av lua.

ORIGINAL: badekar

Til faddere skal vi ha min lillesøster viss presten godkjenner det, blir 14 i sommer, men regner med det går bra. Haakon sin bror og en god venninne av meg. Tror vi skal bære opp selv, og la broren hans ta av lua.

Ikke sikkert det dessverre... [&:]
Min lillesøster skal være, hun blir 16 i oktober. Jeg fikk vite at de enten må være konfirmerte eller 16 år.
Men spør, man vet jo aldri...

Vi skal ha:
-Tanta til sambo som er som en bestemor, litt for at det på papiret skal være noe mer mellom Krisander og henne enn at hu er tanta til sambo siden hans foreldre er døde.
-Et vennepar som er sambo sin fetter og dama, men er mer som et vennepar
-Søstera mi

Jeg regner med vi skal ha min bror, samboeren min sin yngste søster og kanskje min eldste datter[:)]
Mulig også en god kamerat.

ORIGINAL: Amamma

Jeg regner med vi skal ha min bror, samboeren min sin yngste søster og kanskje min eldste datter[:)]
Mulig også en god kamerat.

Hadde vel vært koselig med henne som fadder da... [:)]

mammaog pappa skal bære. (gudforeldre) Og min eldste søster og sambos eldste bror er faddere!

Litt usikre på hvem vi skal ha til faddre..
Blir trolig søstra til mannen min, og en av mine søsken.[8|]
Vanskelig å velge mellom mine 4 søsken, da[&:]

Minstesøstra mi er fadder til eldste dattera til min eldste bror,
Minstebroren min er fadder til sønnen vår,
Broren i midten (min lillebror) og kona hans er faddre til sønnen til min eldste bror.
Da er det bare eldstebroren min igjen som ikke er fadder til en nevø eller niese[8|]
Han skal bli pappa igjen til høsten, så da blir det vanskelig for han å velge også [8D]

Vi skal ha to av mine søskenbarn og sambo sin søster og mann [:D]

Regner med at det blir søstern min og broren til samboeren min som er faddere, gudforeldre har vi ikke snakket om enda..

her blir det min bror og mannen sin søster, og far og stemor til mannen.

ORIGINAL: MsMarte

ORIGINAL: 4_barn

Min lillesøster skal være, hun blir 16 i oktober. Jeg fikk vite at de enten må være konfirmerte eller 16 år.

Det stemmer, men en kan bli innskrevet som fadder om man sier i fra. Jeg var 13 da minstebroren min ble døpt, jeg ble fadder til ham da jeg ble konfirmert.

Ah.. så smart!
Jeg var 15 da søsteren min ble døpt, men vi fikk beskjed om at jeg ikke kunne selv om jeg var konfirmert.. men var da ikke 16 år. Og dette var på sunnmøre også.... [;)] neida, det er jo en stund siden, kanskje det har forandret seg etter det... Men jeg bar henne iallefall, så var jo litt med! [:)]

her blir det min far og min bror..

ORIGINAL: jealie25

Regner med at det blir søstern min og broren til samboeren min som er faddere, gudforeldre har vi ikke snakket om enda..

Hmm... Trodde faddere og gudforeldre var det samme jeg [:-] Er jeg helt på jordet eller?? [8|]

ORIGINAL: MsMarte

Det stemmer, men en kan bli innskrevet som fadder om man sier i fra. Jeg var 13 da minstebroren min ble døpt, jeg ble fadder til ham da jeg ble konfirmert.

Ah.. så smart!
Jeg var 15 da søsteren min ble døpt, men vi fikk beskjed om at jeg ikke kunne selv om jeg var konfirmert.. men var da ikke 16 år. Og dette var på sunnmøre også.... [;)] neida, det er jo en stund siden, kanskje det har forandret seg etter det... Men jeg bar henne iallefall, så var jo litt med! [:)]

Lillesøsteren min var fadder da hun var 12 år - til niesen sin..
Men det var ikke statskirka da.. og der er det visst veldig forskjell på hvor strenge de er på alder..[8|]

Neida, de synes ikke jeg. Ikke så lenge de ikke skal være gudforeldre sammen. For det er søstra de som skal bære, ikke sant?

Back
Topp