Faddere

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Hvis dere skal døpe/ha faddere.. hvem velger dere, hva går dere ut ifra og hvor mange? Synes veldig mange velger 6 stk!

Vi skal ikke ha dåp, men vurderer å ha noen form for faddere likevel:) Litt usikkert enda, men jeg så for meg 2-3. Synes 6 hørtes veldig mange ut:p Vi kommer til å velge noen vi vet vil være en del av oppveksten til gutten vår, som har gode verdier og holdninger og som vi vet gutten vår vil ha nytte av. Det ser ut som det kan bli min søster og hennes samboer:)

Vi tenker å ha 4 stk, men har ikkje bestemt oss heilt for ken det blir :)

Vi tenker også å ha 4 stk, alle våres søsken :-)

vi skal ha to.. det blir ei veninne av meg jeg vet kommer til å være der for ungen, hun har gode verdier og er bare fantastisk!
samboeren har ikke bestemt seg for om det blir en kompis av han eller broren sin.. begge di vet vi stiller opp uansett og har gode verdier! :)

Vi har tenkt på fem-seks stykker som vi skal spørre :) både familie og venner

Vi hadde 4 stk til første, mulig det blir det den her gangen også :) Må ha minimum 2 og maks 6 ;) Syns 6 også virker litt mange :p

Vi har bare en så langt, som vi skal spørre, fra min familie, ikke så mange alternativer fra hans. Mannen har ikke mye familie, men vi finner nok ut av det :-)

Jeg er bare litt redd for å "bruke opp" alle på førstemann.. og så er det også litt "rettferdighetsprinsippet" - å ikke såre noen

Vi skal spørre min bror og sambos søster+forlovede hennes. Og ett godt vennepar av oss, så det blir 5 faddere her. Vi har bare 1 søsken hver så vi tenker at de kan vi spørre til nestemann også, kan jo ha noen av de samme fadderne :)

Her blir det nok bare min søster og hennes mann. Så kan neste baby få noen fra gubbens side.

Jeg er bare litt redd for å "bruke opp" alle på førstemann.. og så er det også litt "rettferdighetsprinsippet" - å ikke såre noen

Kan jo bruke samme personer på flere barn om du vil. Jeg er fadder for begge ungene til søstera mi vertfall.

Kan jo bruke samme personer på flere barn om du vil. Jeg er fadder for begge ungene til søstera mi vertfall.
Jeg vet det :-) Bare synes det er greit at de har litt forskjellige

De jeg ville spørre bor 200 mil unna, og de har ikke vært på besøk etter jeg har bodd her i 4 år. Så er litt usikker.. Kun 1 annen i hans familie som er aktuell. Så synes også dette med fadder er vanskelig.

De jeg ville spørre bor 200 mil unna, og de har ikke vært på besøk etter jeg har bodd her i 4 år. Så er litt usikker.. Kun 1 annen i hans familie som er aktuell. Så synes også dette med fadder er vanskelig.
Her også bor alle vi vil spørre langt unna, og ikke noen som besøker oss.. ser de bare når vi er hjemme til jul/sommern osv..

Back
Topp