Fadderbarn - men gjennom hvem?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Vi ønsker nå og skaffe oss ett fadderbarn, men jeg lurer veldig på hvilken organisasjon vi skal velge og gå igjennom!

Hvem hjelper mest eller best? Hvor blir mest av pengene anvendt på barnet/byen og minst på administrasjon?

Hvem har dere igjennom, og hvorfor?

jeg hadde lenge gjennom plan, det har bhg til mini også og flere jeg kjenner. Der har du et eget fadderbarn, men pengene går til å i hovedsak hjelpe lokalsamfunnet med skole og utdanning, helse og sanitære forhold bl.a. vet de har utrettet mye godt mange steder.

Så flott at du vil bli fadder!
Jeg har vært fadder gjennom SOS barnebyer i over 15 år og er kjempefornøyd! Får jevnlig brev med info om hva barnet gjør, samt julehilsen med bilde fra barnet! :)

Har gjennom SOS barnebyer og det har jeg/vi hatt i mange, mange år. Føles godt å kunne bidra litt for at andre som ikke er like heldige som oss kan få en noe bedre hverdag. :)

Vi har også gjennom SOS barnebyer. Det har vel mer med at foreldrene mine har hatt gjennom dem enn at jeg vet om de gjør mer eller får hjulpet bedre enn de andre fadderorganisasjonene.

Back
Topp