FaceTime på OUL?

BumpAhead

Glad i forumet
Bonusdatter (10 år og kjempespent) bor langt unna og er så spent på ultralyden. Tror dere det er mulig for henne å delta på FaceTime? Tenker litt på om det er noen dårlige beskjeder, men da kan vi jo evt. Be legen si det før/etter? Har vært 3 ganger tidligere hvor de har sagt alt ser fint ut, men man vet jo ikke...

Hun behøver jo ikke være med på hele - bare få se på skjermen og evt. Få vite kjønn om vi får det :)

Tror du må spørre på sykehuset.
På Ahus har de vært rimelig ivrige i å henge opp skilt om fotoforbud og kameraforbud generelt...

Høres litt spesielt ut... De er jo ikke glade i at flere familiemedlemmer er med heller. Det er jo tross alt en medisinsk undersøkelse, ikke underholdning.

De er vel ofte temmelig opptatt av at dette er en medisinsk undersøkelse og ikke bare en "sniktitt" på babyen. Det er vel ofte også regler for at barn ikke skal være ned, så tviler litt på at de syns facetime er greit. Skjønner godt at bonusdatter er spent. Men kanskje dere kan ta en privat ultralyd litt senere? Da er dry garantert greit med facetime da dere selv betaler og velger hva "innholdet" av timen skal være.

Ville nok heller tatt henne med på 3D etc senere :-) På Oul skal jo hele babyen gjennom en grundige vurdering, så ville ikke ha forstyrret de som skal gjøre jobben sin med face time :-)

Enig i at oul kanskje ikke er plassen å gjøre det. Fin tanke da. :)

Jeg ville hverken ha spurt eller gjort det. Du får nok nesten garantert et nei. Det er nok heller ikke så lett for en 10-åring å tolke det som skjer på skjermen heller. Vis henne bilde og ta henne heller med på 3D. Oul er medisinsk og ikke underholdning, det står det hvertfall nøye forklart i brevet jeg har fått fra sykehuset :)

Takk for svar alle sammen :) vet jo at de hovedsakelig er medisinsk og ikke underholdning, men er første gang så vet ikke helt hvordan det fungerer :D Hun som har spurt flere ganger så tenkte jeg skulle høre litt med dere først. Er nok lurere å ta 3D senere ja! :)

De vil helst ikke ha med familieedlemmer på OUL, vil tro det samme gjelder Skype, Facetime osv.. Blir jo en slags forstyrrelse det og.. Selv om jeg sjønner det høres fint ut =) Men kanskje heller be om videoopptak av Ul ?? =)

Eg hadde iallefall spurd på forhånd. Verste er at dei seier nei. Her hadde det ikkje vært noe problem, da alle tar seg veldig god tid. Ei venninne hadde med seg Skype både på oul og fødsel, her syns dei berre det var koselig.

Back
Topp